sobota, 4 kwietnia 2020

Kompilacja wybryków szalonych fanów - część druga


23 wybryki sasaeng w stosunku do DB5K




1) Uzbierały krew menstruacyjną i dały w prezencie Junsu




2) Włamały się do mieszkania DBSK i pocałowały Jaejoonga w usta

3) Śledziły Junsu aż ten miał wypadek samochodowy

4) Zarejestrowały się do serwisu społecznościowego używając numer ubezpieczenia społecznego Yoochuna

5) Incydent Yoochuna z kamerą (nie wiem o jaki chodzi)

6) Zduplikowały klucze do mieszkania członków DBSK

7) Złamały kłykieć Changmina

8) Chińska fanka rzuciła torbę pełną kamieni w Changmina

9) Używały numery ubezpieczenia społecznego członków rodziny DBSK w portalach społecznościowych

10) Dzwoniły do członków rodziny DBSK

11) Skradły komórki członków DBSK i sprawdzały czy nie dzwonili do dziewczyn

12) Włożyły swoją bieliznę to torb DBSK

13) Ukradły rzeczy z mieszkania

14) Zhakowały komputery członków i sprawdzały jakiej muzyki słuchają i na które strony wchodzą

15) Dotykały ciała chłopaków

16)  Śledziły Vana chłopaków taksówkami sasaeng

17)  Koczowąły pod mieszkaniem DBSK

18)  Kiedy członkowie zmieniali numer, sasaeng dzwonili do nich natychmiastowo

19) Hałasowały, gdy członkowie DBSK chcieli zasnąć (pisali do nich, dzwonili, krzyczeli przed mieszkaniem)

20) Podstawową  rzeczą było to, że kiedy chłopaki kończyli pracę, śledziło ich około 20 taksówek sasaeng

21) Włożyły urządzenia podsłuchujące do komórek DBSK

22) Sprawiły, że członkowie DBSK musieli zerwać ze swoimi dziewczynami

23) Jaejooong był przy rzece Han. Zadzwonił do Yoochuna, by z nim wyjść i dostał wiadomość "Dlaczego dzwonisz do Yoochuna?"

CN Blue
Jonghyun: "W czasach mojego debiutu, ćwiczyłem śpiewanie z gitarą w naszym mieszkaniu. Cały czas myliłem się w jednym momencie. Cały czas ćwiczyłem, ale nie mogłem tego zrobić. Byłem sfrustrowany i wtedy usłyszałem kogoś śmiejącego się w szafie Otworzyłem ją a wybiegła stamtąd fanka i powiedziała: "Dobra robota oppa!".

EXO
Sasaeng zainstalowała ukrytą kamerę w hotelu gdzie był Luhan


Wywiad z sasaengiem Yoochuna
Q: Sasaeng są gorącym tematem ostatnimi dniami. Czy sasaengi lubią to jak są przedstawiane w mediach?
Odp: Większość opowieści jest prawdziwa. Niektóre sasaengi jeżdżą "taksówkami sasaeng". znają numery idoli i wiele z nich było w środku mieszkania chłopaków.

Q: Dlaczego jeździsz taksowkami sasaeng?
Odp: Jesli chodzi o mnie, zaczęłam używać tych taksówek, ponieważ byłam ciekawa co oppy robią późną nocą. większość sasaengów chcą wiedzieć co oppy robią prywatnie, nie tylko ich pracę, czy idą do siłowni czy salonu.  To nie jest tak, że chcę czegoś od niego. Jestem usatysfakcjonowana jeśli wiem kogo spotyka i co je. Tylko nowe sasaengi używają taksówek. Jeśli jesteś dłużej sasaengiem poznajesz ulubione miejsca idola i poznajesz inne sasaengi, więc wiesz gdzie chłopaki przebywają bez śledzenia ich.  

Q: Słyszałam, że istnieją specyficzne taksówki dla sasaengów?
Odo: Oczywiście.Mamy kierowców, z którymi się kontaktujemy i oni nawet mówią nam gdzie znajdują się oppy. Są bardzo chętni do współpracy z nami, ponieważ to ich praca.

 Q: Według celebrytów, niektóre sasaengi dotykały chłopaków, gdy ci spali?
Odp: Te sasaengi złamały zasady. Sasaengi mają zasady. "NIgdy nie wchodź do mieszkania kiedy członkowie tam są, nie ma skinshipu i tak dalej. Te sasaengi, które dotykały/całowały idoli złamały zasady. Słyszałam, że zostały one pobite przez inne sasaengi.

Q: Dlaczego cały czas ich śledzicie?
Odp: Na początku byłam w wytwórni, mieszkaniu i na scenach, by zobaczyć ich na żywo. Widzieliśmy ich przez jakieś 5-10 sekund. Było to bardzo krótko i chcieliśmy zobaczyć ich dłużej. kończyło się na tym, że naruszaliśmy ich prywatność. Niektóre sasaengi śledzą chłopaków za granice. Wynajmują ten sam samolot i obserwują idoli. Chłopaki rozpoznają je i cieszymy się z tego. Oczywiście, sasaengiwiedzą, że oppy ich nienawidzą, ale są zdesperowane, by były rozpoznawane przez idoli.

4 komentarze:

  1. Jejku, nie wiem, jak można robić takie rzeczy. Niektóre są naprawdę chore...

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę szokujące. W c-fandomie też zdarzają się rzeczy typu pościgi za idolem albo montowanie kamerek na klatce schodowej, ale o takich ekstremalnych przypadkach jeszcze nie słyszałam. Te sasaengi to kryminalistki... Już sam stalking jest wystarczająco chory, tutaj mamy włamanie, naruszenie miru domowego, naruszenie nietykalności cielesnej itd. W głowie się nie mieści :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać kto nie spał na zajęciach z prawa xd
      dzięki za komentarz :)

      Usuń