środa, 15 listopada 2023

Recenzja Lupin (3 sezony)

Mój blog w założeniu miał być poświęcony Azji, ale tym razem zapraszam na recenzję produkcji, która nie powstała na tym kontynencie.

Zainspirowany przygodami Arsène’a Lupina złodziej gentleman Assane Diop obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie, która wyrządziła niesprawiedliwość jego ojcu.
Lupin to francuski kryminał mający swą premierę w 2021 roku. Opowiada historię szarmanckiego kryminalisty, który skrada nie tylko kobiece serca.
Trzymająca w napięciu fabula przeplatana jest wspomnieniami Assane, co uznałam za bardzo interesujące. Demony z przeszłości mają niebagatelny wpływ na obecne życie Diopa oraz jego rodziny, nie pozwalając mu zaprzestania parania się złodziejskim fachem.
Trudno nie polubić głównego bohatera, posługującego się niezaprzeczalnym urokiem osobistym w trakcie rabunków. Z zawiadackim usmiechem sprawia, że ludzie padają ofiarą złodzieja.
Assane jest niebywale sprytny i inteligentny oraz zawsze o jeden krok przed policją. Niekiedy jego pomysły są niebezpieczne dla niego samego, ale powoduje to, że jeszcze bardziej kibicuje się rabusiowi.
Ten wciągający serial nie ma zbyt skomplikowanej fabuły, dlatego przyjemnie się go ogląda, bez potrzeby skupiania uwagi. 
Polecam go każdemu, kto ma chęć spędzić czas na miłej rozrywce. Na pewno nie będziecie zawiedzeni.
Ocena: 4,3/5

16 komentarzy:

  1. Pierwszy sezon bardzo mi się spodobał, drugi mniej i nie obejrzałam do końca, ale lubię głównego aktora, może za jakiś czas wrócę do tego serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam 2 pierwsze sezony,ten trzeci jeszcze przede mną, coś czasu nie mogę wygospodarować. Ale faktem jest że bardzo mi się podoba ten serial. I to pierwszy serial, który sama włączyłam bo to tej pory to mąż był bardziej serialowy i on wybierał a ja ewentualnie dołączałam 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam, ale zaintrygowałaś mnie tym serialem.
    Wieczory są teraz dłuższe, więc zapisuję tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam ale jeżeli onspiracja wg Lupina to musi być dobry,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkcja godna uwagi. Z niecierpliwością czekam na dalsze losy gentlemana włamywacza w kolejnym sezonie. Recenzja wydobywa z serialu same pozytywy, gdyż Assane jest świetnym aktorem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam 1 sezon. Lubię też książkowego Lupina. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuję zabrać się za pierwszy sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam tego, ale dziękuję za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Świetnie, że piszesz o tym tytule bo jeszcze go nie widziałam :) Każda polecajka jest na wagę złota, zwłaszcza w zimnych miesiącach kiedy to oglądam najwięcej :D Muszę zabrać się za pierwszy sezon :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sprawdzić póki jeszcze mi nie wyłączyli netflixa. Ciekawa jestem czy mi podejdzie. Lubię francuskie kryminały od dawna :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie widziałam, ale sporo osób zachęca, więc jest na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój brat ogląda i lubi, ale ja jeszcze nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń