piątek, 24 listopada 2023

Recenzja Obdarowani

 

Frank Adler (Chris Evans) to samotny mężczyzna poświęcający się wychowaniu swojej wybitnie uzdolnionej siostrzenicy, genialnego dziecka, Mary (Mckenna Grace). Szczęśliwe życie Franka i Mary jest zagrożone, gdy nadzwyczajne matematyczne zdolności Mary zwracają uwagę jej władczej babki (Lindsay Duncan), która ma swoje plany związane z dziewczynką.

Frank oraz babcia dziewczynki - Evelyn - uwikłani zostają w walkę o prawa rodzicielskie. Bardzo podobały mi się sceny w sądzie, gdzie dowiadujemy się szokujących faktów z życia mamy Mary. 
Warto odnotować świetne aktorstwo Chrisa Evansa oraz Mckenny Grace, która wypada bardzo naturalnie, również w scenach płaczu. KIlka razy zakręciła mi się łezka w oku.
Obdarowani to mimo wszystko ciepły film familijny, który opowiada o trudzie wychowania dzieci. Ścierają się tu dwa poglądy na ten temat: Frank chce zapewnić siostrzenicy normalne szczęśliwe życie, a Evelyn chce zrealizować swoje niespełnione ambicje poprzez surowe nauczanie Mary.
Zdecydowanie polecam ten film, który można obejrzeć tutaj.
Ocena: 4,5/5

15 komentarzy:

  1. Oglądnę go na Netflix. Dzięki za recenzję zachęciła mnie ona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. It was a great movie. The young actress did a wonderful job playing her role.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tego filmu, ale chętnie go obejrzę w wolnej chwili 🙂 dzięki za polecajkę 🌹🏵️

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią go obejrzę, jak znajdę więcej czasu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam na temat tego filmu, ale jeszcze nie miałam okazji go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. o dzięki Ci wielkie za tą recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zachęcająca recenzja, poszukam filmu w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam tego filmu. Bardzo lubię kino, tak więc na pewno go obejrzę. Fajnie, że jest na CDA bo często właśnie tam oglądam :) Dzięki za filmową polecajkę, świetna recenzja Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja 🧡. Ja też się chyba skuszę 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam ten film w kinie kilka lat temu- bardzo podobała mi się scena w szpitalu <3 Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za tytuł filmu do obejrzenia, może uda mi sie go obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tym filmie! Miałam go na oku i zapomniałam... Dzięki za przypomnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za recenzję. Chętnie obejrzę, lubię takie filmy. Wydaje się interesujący.

    Ściskam mocno
    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń