piątek, 10 listopada 2023

Recenzje koreańskich dram - część 13

Zapraszam na krótkie recenzje dram, które ostatnio obejrzałam.


See You in My 19th Life
Ban Ji-eum ma możliwość nieskończonych reinkarnacji. Kiedy więc ginie przedwcześnie w swoim 18. życiu, postanawia poświęcić kolejne na odnalezienie swojej dawnej miłości.
See You in My 19th Life to dość lekka komedia romatyczna, w której jednak nie zabrakło dramaturgii. W mojej opinii znalazło się tam kilka niewyjaśnionych wątków, ale ogólnie można powiedzieć, że jest to pozytywna i ciepła drama, przy której oglądaniu nie trzeba skupiać uwagi.
Uważam, że relacja miłosna postepowała bardzo szybko, a nawet za szybko. Nawet uroczy jak zwykle Ahn Bo Hyun nie ratował widowiska.
Ocena: 3/5

Namacalne Dowody
Jasnowidząca lekarka weterynarii i detektyw wspólnie wyjaśniają przestępstwa popełniane w ich miasteczku. Ponura tajemnica seryjnego mordercy jest próbą dla ich talentów.
Szczerze mówiąc, pierwsze odcinki dramy niezbyt mi się podobały, a to ze względu na humor, który wydawął mi się dośc prymitywny. Jednak z kążdym odcinkiem serial stawał się coraz bardziej interesujący.
Na plus produkcji mogę zaliczyć to, że nie wytypowałam dobrze seryjnego mordercy grasującego w miasteczku.
Dodatkowym smaczkiem dla fanów EXO może być lider zepsołu, Suho, odgrywający dość ważną rolę.
Ocena: 4/5

The Worst Of Evil
W 1995 roku rozpoczyna się śledztwo mające na celu rozbicie karteli narkotykowych Korei, Chin i Japonii. Detektyw Junmo działa pod przykrywką w powstającej Unii Gangnam nieświadomy skomplikowanych relacji między jego żoną a szefem gangu.
Ciekawe było obserwowanie dokąd posunie się policjant Junmo, by zdobyć zaufanie mafioza.
The Worst of Evil zawiera wszsystko, czego potrzebuje gangsterska drama: dużo scen walk, rozlewu krwi, przekleństw, narkotyków oraz wypalonych papierosów.
Muszę przyznać, że pierwsze odcinki oglądałam tylko dla Ji ChangWooka oraz Wi HaJoona (znanego ze Squid Game), jednak im dłużej trwał serial, tym bardziej stawał się interesujący.
Ocena: 4/5

12 komentarzy:

  1. Wydaję mi się że wszystkie filmy są dobre, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest muzyka towarzysząca dramom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zaciekawiła mnie pierwsza drama 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy film pewnie by mnie zainteresował. Temat reinkarnacji interesuje mnie ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool! I've been watching Battle for Happiness..it really is a great drama about women and status of the rich in Korea.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam z tej trójki tylko "The Worst Of Evil", ale gangsterska drama to raczej nie są moje klimaty. :) "See You in My 19th Life" czasami mnie nudziło i zabrakło efektu WOW, choć ogólnie to przyjemna, romantyczna opowieść. "Namacalne Dowody" to z kolei jedna z bardziej pokręconych koreańskich produkcji, jakie miałam okazję oglądać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe fabuły. Świetne propozycje na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I liked the first drama the best! See you in my 19th life had great music! The main actor was really handsome. The main actress is such a talented lady

    OdpowiedzUsuń
  9. O pierwszych dramach trochę słyszałam, ale głównie bardzo średnie oceny. A że trzecia jest nowa nawet nie wiedziałam - jest tyle dram z "devil" w tytule, że trochę mi się mylą ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ciekawe tytuły, myślę, że każdy ma coś w sobie i z każdym warto się zapoznać, oczywiście gdy lubi się dane kino i dany rodzaj filmu :) Sama chętnie obejrzałabym wszystkie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Najprawdopodobniej obejrzę wszystkie trzy, a najchętniej tą pierwszą. P.S. Mam nadzieję, że będzie 3 sezon Alchemii Dusz :) Bardzo bym chciała

    Uściski z Krakowa

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń