poniedziałek, 2 sierpnia 2021

Bitwa koreańskich piosenek o tym samym tytule cz 6

 Runda 26 - Red Velvet vs Somi

Dumb Dumb

Piosenka Somi brzmi jakby była odrzuconą przez Blackpink. Z kolei Dumb Dumb od Red Velvet to niezaprzeczalny hit.
Pierwsze miejsce: Red Velvet

Runda 27 - 2NE1 vs Taeyeon
Happy
Dwie wesołe piosenki, nie na darmo nazwane "Happy". Miałam trudność z wybraniem lepszego utworu bo podobają mi się oba.
Pierwsze miejsce: 2NE1

Runda 28 - Lee Hi vs D.O.
Rose
Kolejny trudny wybór. Jednakże skłaniam się bardziej w stronę Lee Hi bowiem podoba mi się jej barwa głosu.
Pierwsze miejsce: Lee Hi

Runda 29 - Blackpink vs Hyuna
Ice Cream
Z dwojga złego wybieram piosenkę Hyuny. 
Pierwsze miejsce: Hyuna

Runda 30 - Junhyung vs XIA
Flower
Kawałek od Jungyunga nie jest zły, ale piosenka XIA jest epicka.
Pierwsze miejsce: XIA

4 komentarze:

  1. W pierwszym wypadku się nie zgodzę ^^ wolę Somi - styl gbandów z SM nie trafia w moje gusta - co do reszty zgadzam się z twoimi wyborami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to fakt, że gbandy z SM są średnio udane wg mnie. Nie rozumiem jak nowa piosenka Aespy stała takim hitem xd
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  2. Pamiętam, jak bałam się włączyć teledysk Junhyunga przez tę miniaturkę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, faktycznie ta oderwana głowa mogła przerażać :)
      dzięki za komentarz

      Usuń