czwartek, 12 sierpnia 2021

Najlepsze kpopowe piosenki dowartościowujące kobiety

 Raz na jakiś czas pojawiają piosenki, które swoim przekazem trafiają w moje gusta. Lubię zwłaszcza posłuchać kawałków dowartościowujących kobiety. Oto, moim zdaniem, najlepsze tego rodzaju utwory.

1. 2NE1 - I'm The Best

Klasyk, którego nie trzeba nikomu przedstawiać.

2. Lee Hyori - Miss Korea
Pamiętam jak ta piosenka dodawała mi otuchy przed egzaminami maturalnymi.

3. MAMAMOO - Yes I Am 
Utwór, w którym Mamamoo mówią, że lubią siebie mimo że nie mają klasycznej koreańskiej urody.

4. GLAM - I Like That
Dziewczyny z GLAM lubią siebie i własne towarzystwo.

5. GOT7 - Just Right
Chłopacy z GOT7 śpiewający o samoakceptacji. 

6. BTS - 21st Century Girls 
Piosenka dodająca pewności siebie dziewczynom. 

7. ITZY - Dalla Dalla
Utwór zachęcający do bycia sobą.

6 komentarzy:

  1. Fajna lista ^^ przypomniałam sobie że jak pierwszy raz zobaczyłam Just Right to byłam 'przerażona' haha ale piosenka ma naprawdę świetny tekst :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z moich ulubionych tekstów w kpopie :)
      Dzięki za komentarz

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo lubię Just Right ^^
    Mam wrażenie, że może poza JR, piosenką Lee Hyori (której wcześniej nie znałam, a bardzo mi się spodobała!) są przykładami irytującej, zgrzytliwej muzyki i jak dobrych tekstów by nie miały, to trudno ich słuchać niestety ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobała Ci się Miss Korea! :)
      Dzięki za komentarz

      Usuń
  3. Każdą z piosenek poznałam przypadkowo nie znając przesłania. Uważam, że są świetne po poznaniu tłumaczenia. Cieszę się, że powstają takie piosenki dzięki, którymi można poczuć się lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dowiedziałaś się czegoś nowego :)
      Dziękuję za komentarz

      Usuń