piątek, 17 grudnia 2021

Problemy rodzinne gwiazd kpopu

Z jakiegoś powodu ludzi interesuje życie prywatne gwiazd. Choć wielu stara się je ukryć, ich historie trafiają na pierwsze strony gazet. Oto kilka przykładów problemów rodzinnych kpopowych celebrytów.

Tragiczna historia rodziny Leeteuka

W jednym z wywiadów Leeteuk z Super Junior przyznał, że w dzieciństwie obawiał się swojego ojca. W 2014 roku jego ojciec popełnił samobójstwo, jednocześnie zabijając jego dziadków, którymi się opiekował.

Historia Dary z 2NE1 

Dara zdobyła popularność w reality show Star Cirlcle Ques. Jednakże po latach jej popularność zanikła co zbiegło się z zostawieniem rodziny dla innej kobiety i kradzieży domowych oszczędności przez ojca Dary, zmuszając dziewczynę do zostania główną żywicielką rodziny.



Historia Tiffany z SNSD

Mama Tiffany zmarła, kiedy dziewczyna miała 13 lat, a opiekę nad nią przejął ojciec, który notorycznie robił długi. Kiedy Tiffany zaczęła zarabiać, spłacała je do czasu kiedy w 2011 zdecydowała się na zerwanie kontaktów z nim.

Historia Jaejoonga z DBSK/JYJ

Jaejoong został adoptowany, kiedy miał zaledwie 3 lata. Nie wiedział, że ma innych biologicznych rodziców. W wywiadzie jego biologiczna matka tłumaczyła:
"Mój mąż stracił wszystkie pieniądze przez oszusta. Rozstaliśmy się w 1989 roku. Pracowałam od 10tej rano do 23ciej. Nie mogłam zaopiekować się Jaejoongiem. Nie było w tym czasie żłobków i musiałam karmić syna pozostałościami z restauracji. Ledwie wiązałam koniec z końcem. Moja znajoma zasugerowała, żebym oddała go do adopcji. Miała starszego brata, który miał 8 córek i pomyślała, że ta rodzina dobrze by zaopiekowała się Jaejoongiem jako najmłodszym dzieckiem."

Jaejoong dowiedział się, że został adoptowany w czasie promowania Rising Sun. Okazało się, że nie zostały wypełnione papiery adopcyjne, a biologiczni rodzice złożyli sprawę w sądzie o uznanie ich za biologicznych rodziców wokalisty. Dzisiaj obie rodziny są w dobrych stosunkach i żyją szczęśliwie.

Historia Yeeun/Ha:tfelt

Rodzice Yeeun z Wonder Girls rozwiedli się, gdy miała zaledwie 12 lat, a ona dorastała głównie z matką. Ojciec Yeeun poprosił ją później, by przedstawiła go producentowi, ponieważ chciał założyć biznes. Później ujawniono, że ojciec Yeeun został aresztowany za popełnienie oszustwa i napaść na tle seksualnym. Podczas gdy Yeeun zerwała kontakt z ojcem, okazało się, że będzie musiała spłacić cały dług ojca, który wyniósł 18 milionów dolarów.

6 komentarzy:

  1. Niestety słyszałam wcześniej o tych historiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a to nie wszyscy idole, którzy muszą spłacać długi swoim rodziców. Lista obejmuje m.in. Wheein z Mamamoo, Raina, IU, Chunghę, Hyeri z Girl's Day, Zico, Sungyeola z Infinite, Jo Kwona z 2am i Yoonę z SNSD.
      Tak mi się przypomniało, że wątek Squid Game nie ominął celebrytów

      Usuń
  2. Czyli wychodzi na to, że nawet idole mają skomplikowane i bolesne rodzinne problemy… Szkoda tylko, że niektórzy ich fani (bądź antyfani) nie rozumieją, że każdy z tych gwiazd ma swoje życie i swoją przeszłość, bez względu na to jak słany jest. Szkoda mi również tych idoli, bo nie dość, że muszą mierzyć się z osobistymi kłopotami to jeszcze w ich karierze często, gęsto nie jest z byt wesoło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, sława nie chroni ich od problemów.
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że mimo tych trudów nadal mogą prowadzić w miarę normalne życie. Idol też człowiek też ma problemy mniejsze czy większe w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam taką nadzieję
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń