piątek, 31 grudnia 2021

Wszystkie debiuty kpopowych girls bandów w 2021 roku

 Bez zbędnego przedłużania zapraszam do zapoznania się z debiutującymi girls bandami w kolejności w jakiej zadebiutowały w 2021 roku. Pod każdym z teledysków znajduje się ocena w skali od 0 do 5.

TRI.BE - DOOM DOOM TA

Fajny, taneczny kawałek
4.0

PIXY - Wings 
Wyczerpująca choreografia z niezłymi wokalami
4.0

Azer - Elegante
Mimo że teledysk jest niskobudżetowy, podoba mi się ta piosenka 
4.0

MAJORS - Spit it out
Dość zwyczajny kawałek
3.5

PURPLE KISS - Ponzona
Ciekawy utwór z niezłym rapem
4.5

HOT ISSUE - GRATATA
Interesujący koncept, w którym dziewczyny są złymi dziewczynami 
4.5

MINIMANI - Stop
Piosenka z inspiracjami retro
4.5

LIGHTSUM - Vanilla
Jestem wielką fanką od kiedy zobaczyłam jak tańczą. Vanilla to radosny kawałek.
4.5

MISS T - Left88 Right88
Nie znam lepszego wyrażenia dla tej piosenki niż koreańskie discopolo 
2.0

Perfume - Diary
Spokojna piosenka z niewielką liczbą wyświetleń
3.5

Rumble-G - Roopretelcham
Fajny taneczny kawałek
3.5

SKYLE - Fly Up High
Zespół przełamał trend dużej liczby członkiń. Poza tym to całkiem dobra piosenka.
3.5

Hi-L - Too Too 
Słodki koncept, a melodia wpada w ucho
4.5

PoshGirls - Got Chu
Zwyczajny, niczym nie wyróżniający się kawałek
2.0

RITTI-G - Hola 
Dobra taneczna piosenka 
4.0

Azer-Blossom - Focus on me
Przeciętny utór
3.0

Ferry Blue - Call My Name
Ciekawy rytm kawałka
3.5

ICHILLIN' - GOT'YA
Poprawiająca nastrój piosenka
3.5

ARTBEAT - Lovefool
Utwór o dość spokojnym klimacie
3.0

MANITO - Toritori Dotori
Irytująca melodia z przesadzonymi słodkimi głosami
2.0

BEAUTY BOX - RAT A TAT 
Imponuje zwłaszcza wyczerpująca choreografia
3.5

B.L.E - jump it up
Grupa wyróżnia się tym, że mają w składzie młode idolki (13-14 lat)

bugAboo - bugAboo
Fajny utwór, porywa zwłaszcza refren
4.0

RHEA - Time Travel
Wyróżnia się historyczny koncept, ale piosenka jest od zapomnienia
2.0

Billlie - RING X RING
 Średnia piosenka, ani mnie ziębi ani grzeje
3.0

lilli lilli - BARCODE
Utwór nieco poniżej przeciętnej
2.5

IVE - ELEVEN
Nie rozumiem dlaczego ta piosenka jest takim hitem w Korei
3.5

Rocking Doll - Rocking Doll
Taneczny kawałek z porywającym refrenem
4.5

Precious Daughters - Sweep
Kobietki mają niezłe wokale, ale po odsłuchaniu nie pamiętałam melodii.

Podsumowując, zauważalny jest trend posiadania wielkiej liczby członkiń. Poza tym żaden z girls bandów nie zadebiutował z seksownym konceptem. Prawdę mówiąc, żaden debiutujących zespołów nie powalił mnie na kolana swoją debiutancką piosenką. 

Przy okazji, życzę Wam wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku!

4 komentarze:

  1. Ogólnie zgadzam się z ocenami, ale mi osobiście najbardziej przypadła do gustu piosenka PIXY.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebardzo urzekły mnie te utwory, jednak moją uwagę zwróciły najbardziej PIXY i HOT ISSUE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niezłe piosenki :)
      dzięki za komentarz

      Usuń