piątek, 1 września 2023

Recenzje piosenek - sierpień 2023

   Zapraszam do zapoznania się z kpopowymi piosenkami wydanymi w sierpniu. Osobno oceniam promowanego singla, a osobno pozostałe utwory na płycie w skali od 0 do 5. 


Somi - Game Plan
Wcześniejsze utwory Somi (wyłączając Dumb Dumb) jakoś nie zapadły mi w pamięć, ale teraz przyciągnęła moją uwagę.
Fast Forward to ekscytujący taneczny kawałek, który brzmi jak zachodnia produkcja. Pozostałe utwory na płycie są równie dobre. Warto odnotować, że Somi brała udział w tworzeniu wszystkich piosenek, prócz jednej. 
Ocena singla: 4,5/5
Ocena albumu: 4,2/5

Jihyo (TWICE) - Zone
Killin' Me Good zbiera dużo pozytywnych recenzji, ale dla mnie ta piosenka nie brzmi jakoś specjalnie dobrze. Dużo bardziej podoba mi się Talkin' About It. 
Ocena singla: 3/5
Ocena albumu: 4,2/5 

aespa - Better Things
Zwykle nie podchodzą mi piosenki aespy i ten singiel nie jest wyjątkiem. Better Things nie nadaje się ani do tańca ani do relaksu. Jest nijaka. Podoba mi się jedynie teledysk utworu.
Ocena singla: 3/5

Jaehyun (NCT) - Horizon
Zwykle podobają mi się solowe kawałki członków NCT i ten trend jest podtrzymany. Horizon to kawiarniany utwór, którego jedyną wadą jest słabo wyodrębniony refren.
Ocena singla: 4/5

The Boyz - Phantasy
Lip Gloss to najlepsza piosenka The Boyz od lat! Słuchając jej można poprawić sobie humor. Podobają mi się wykrzykiwane partie w tym kawałku. 
Ocena singla: 3,8/5
Ocena albumu: 3/5

iKON - Panorama
Po odejściu z YG Entertainment iKON wydaje muzykę z większą częstotliwością. W Panoramie grupa stosuje gwizdanie jako chwytliwy zabieg.
Ocena singla: 3,5/5
Ocena albumu: 1,5/5

V (BTS) - Rainy Days
Obie wydane przed albumem piosenki (Rainy Days oraz Love Me Again) nie przypadły mi do gustu. Obie nadają się jedynie na ucięcie drzemki. Przed kompletną porażką utwory ratuje jedynie barwa głosu Taehyunga.
Ocena singli: 1/5

RIIZE - Memories
RIIZE to nowy boyband z SM Entertainment, który wydał piosenkę przed swoim oficjalnym debiutem. Memories kupiło mnie swoim refrenem. Jednakże jest to jedyna udana częśc utworu.
Ocena singla: 3,8/5

Akdong Musician - Love Lee
Utalentowane rodzeństwo powraca po około dwóch latach przerwy. Love Lee to urocza piosenka, która pasuje do ich wizerunku, choć czegoś jej brakuje.
Ocena singla: 3,5/5
Ocena albumu: 4/5

30 komentarzy:

  1. Nie gustuje w takich piosenkach, ostatnia piosenka to zbliżone moje rytmy ale młodość ma swój gust, to co kiedyś nie podobało moim rodzicom ,podobało die mi , tak to jest, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja jestem niestety z tych co na muzyce znają się tak sobie ale lubię posłuchać muzyki gdy czas na to pozwala. Każdy czas ma swoje piosenki i chyba dobrze, że tak jest . Pierwsza podoba mi się najbardziej. Miłego dnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posłuchałam pierwszej piosenki. Bardzo fajna, w moim stylu :) Ciekawie posłuchać czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę bside z albumu Jihyo, Lee jak zawsze dobrze, a Somi zdecydowanie przejęła ten miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie zgadzam się z Twoimi ocenami, oprócz Fast Foward, bo mam wrażenie, że to piosnka spóźniona o dobre 5 lat. Jestem też mniej entuzjastyczna wobec piosenki The Boyz, ale ogólnie rzeczywiście jest bardzo udana. Ach, i mi Better Things bardzo podeszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te piosenki to dla mnie nowość 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tych piosenek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza piosenka najbardziej do mnie przemawia. Ale wysłuchałam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a nie znam takiej muzyki, posłucham!

    OdpowiedzUsuń
  10. Teledysk aespy faktycznie niezły. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. The song by Somi sounds really good and I like it. Jihyo looks like a younger version of former SM Entertainment idol BADA. Their features are similar. Aespa starts to remind early Red Velvet when they were as 4 membered girl group. I wonder where's their virtual equivalents? Do you know? If yes, please tell me.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie posłucham w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza bardzo fajna. Dla mnie nowość, ale lubię odkrywać nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja utwory The Boyz i V też słyszałam w tym miejscu wielokrotnie, córcia mocni wciągnięta w temat 😉

    OdpowiedzUsuń