środa, 30 czerwca 2021

Najlepsze piosenki z czarno-białymi teledyskami w kpopie

 Wpadłam na pomysł napisania posta o czarno-białych kpopowych teledyskach po obejrzeniu mv do piosenki Butter BTS, której otwarcie jest właśnie w tej kolorystyce. Nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z listą najlepszych piosenek z czarno-białymi teledyskami w kpopie.

10. 2PM - A.D.T.O.Y.

Przyjemna choć nie nadzwyczajna piosenka od 2PM. Doceniam seksowny klimat kawałka.

9. Super Junior - SPY

SPY od Super Junior to taki typowo boysbandowy taneczny utwór.

8. Super Junior - Sorry Sorry Answer

Piosenka r&b w klasycznym wydaniu. Super Junior pokazują tutaj coś z czego nie są znani - z wokali. Podoba i się zwłaszcza głęboki głos Yesunga.

7. MBLAQ - Smoky Girl
Większość tego niedocenionego funkowego utworu od chłopaków z MBLAQ jest w czarno-białej kolorystyce.

6. INFINITE - Be Mine
Piosenka, która zasłużenie stała się pierwszym hitem INFINITE.

5. Big Bang - Love Song
Lubię w tym utworze zwłaszcza refren, który jest bardzo chwytliwy. Kawałek zawiera typowe dla Big Bang brzmienie.

4. Wonder Girls - Be My Baby
Mam ogromny sentyment do tej piosenki, jako że był to pierwszy comeback od Wonder Girls, który obserwowałam.

3. Winner - Really Really
Kawałek, który zasłużenie stał się wielkim przebojem w Korei. Powtarzane w refrenie "really really" zapada w pamięć.

2. Kim Sunggyu - I Need You
Uwielbiam solowe piosenki Sunggyu i ta nie jest wyjątkiem. Podoba mi się unikalny głos wokalisty.

1. 4minute - Crazy
Najlepszy utwór od 4minute. Brzmią tak, jak chciałyby brzmieć dziewczyny z 2NE1.

6 komentarzy:

  1. nie lubię adtoy za to really really jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam teledysk do Really Really! Piosenkę zresztą także bardzo, bardzo lubię!
    Dopiero zwróciłam większą uwagę, że klip do "Be Mine" jest czarno-biały ^^ W sumie ze wszystkich wymienionych przez Cb klipów z czarno-białym najbardziej kojarzy mi się A.D.T.O.Y.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam tytuł to od razu pomyślałam o Crazy :)

    H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crazy to wg mnie jedna z najlepszych kpopowych piosenek
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń