wtorek, 18 maja 2021

Moje ulubione fancamy

 Jedną z kpopowych tradycji jest nagrywanie występów swoich idoli przez masterki prowadzące fanowskie strony. Osoby te inwestują swoje pieniądze w drogie kamery wysokiej jakości, by robić zdjęcia i nagrywać swoich ulubieńców. Czasem lubię obejrzeć te fancamy. Oto 10 moich ulubionych filmików w kolejności od największej liczby wyświetleń (stan na 18.05.21). 

1

Wyświetleń: 20 056 38
Lubię muzykę Sunmi, a poza tym na filmiku jest widoczne zgromadzenie atrakcyjnych ludzi. Nie dziwi więc ponad 20-stomilionowa liczba wyświetleń.

2
Wyświetleń: 13 189 013
Jest to jeden z lepszych coverów wykonywanych przez BTS, a charyzma Jimina nie pozwala oderwać oczu od ekranu.

3
Wyświetleń: 8 491 841
Rolą Lisy w Blackpink jest rapowanie, ale potrafi ona melodyjnie śpiewać co widać na fancamie.

4
Wyświetleń: 5 259 155
Fancam ukazuje Taehyunga jako pełnego gracji piosenkarza. Podoba mi się prostota stroju V.

5

Wyświetleń: 3 157 59
Lubię ta piosenkę i choreografię do niej. Tym razem dziewczyny z Gfriend wystąpiły na żywo na meczu siatkarskim.

6
Wyświetleń: 1 933 254
Moi biasi z GOT7 (JB) i Gfriend (Yuju) wykonujący piosenkę, która mi się podoba. Czego chcieć więcej?

7
Wyświetleń: 339 291
Naeun i Hayoung w Apink nie są głównymi wokalami, ale nie brzmią źle choć nie umywają się do oryginału.

8
Wyświetleń: 99 128
Mój ulubiony tajski aktor wykonujący piosenkę ulubionego przeze mnie girls bandu. 

9
Wyświetleń: 67 598
BTOB ma świetne wokale co udowadniają coverując hit od DBSK.

10
Wyświetleń: 31 226
Dziewczyny z CLCś śpiewające i grające na instrumentach jeszcze przed swoim debiutem.

Wyróżnienie 
Mówiąc o fancamach nie można zapomnieć o fancamie Hani z EXID, dzięki któremu Up&Down stało się hitem, a girls band popularny. 
Wyświetleń: 34 779 696

Z kolei Gfriend były już znane w momencie nagrania filmiku, jednak przez ten występ zaczęły byż znane ze swoich upadków. Na tym jednym fancamie upadały pięciokrotnie.
Wyświetleń: 15 700 033

A czy Wy lubicie oglądać fancamy? Macie swoje ulubione?

4 komentarze:

  1. lubię moim ulubionym jest Troublemaker w wykonaniu chłopaków z INFINITE
    https://www.youtube.com/watch?v=0PFX_D8Cthk

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam napisać coś składnego, ale przeżyłam szok (pozytywny!), że wśród fancamów z Korei jest Gulf ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie tak dawno temu obejrzałam Tharn Type, gdzie grał Gulf i po prostu nie mogłam nie zainteresować się nim xd
      dzięki za komentarz :)

      Usuń