niedziela, 1 stycznia 2023

Recenzje piosenek - grudzień 2022

 RM (BTS) – Indigo

Wild flower to naprawdę świetna piosenka, głównie ze sprawą emocjonującego vocalu Youjeen. Mieszanka skrzypiec, gitary i perkusji tworzy doskonały klimat. 

Cały album jest solidny.  Podoba mi się zwłaszcza utwór All Day z Tablo.

Ocena: 4/5

Minho (SHINee) – Chase

Minho to najmniej utalentowany członek SHINee, który w końcu doczekał się swojego solowego albumu.
Tytułowa Chase to dość nudna piosenka r&b, która nie ma wyodrębnionego refrenu. Vocal Minho nie jest wystarczająco mocny, by nadrobić braki instrumentów kawałka.
Z albumu najbardziej przypadł mi do gustu utwór Waterfall, ponieważ jestem fanką głosu Lim Kim.
Ocena: 1/5

NewJeans – Ditto
Tym razem NewJeans wydało piosenkę poprzedzającą główny singiel. Ma on nostalgiczny charakter, co podbiło serca Koreańczyków i utwór utrzymuje się na szczycie list przebojów.
Co prawda bardziej podobają mi się Hype Boy i Attention, ale Ditto również ma swój urok.
Ocena: 3,5/5

NCT Dream – Candy
Lubię chłopaków z NCT Dream, a Candy to remake wielkiego hitu zespołu H.O.T, które wpasowuje się młodzieńczy wizerunek boysbandu z SM Entertainment.  
Ocena: 3/5

Super Junior – Celebrate
Grudzień jest miesiącem, gdy grupy kpopowe wydają raczej mierne piosenki świąteczne. Celebrate to piosenka o średnim tempie, z dość dobrymi wokalami.
Ocena: 3/5

Red Velvet X aespa – Beautiful Christmas
Beautiful Christmas to energiczna figlarna piosenka z chwytliwym refrenem. Zwrotki niestety są do zapomnienia.
Ocena: 3/5

12 komentarzy:

  1. Ditto is such a good song by new jeans

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby ktoś miał wątpliwości, która wytwórnia lubi grudzień najbardziej XD Aż dziwne, że solowy debiut Minho nie był świąteczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Najbardziej podoba mi się ta ostatnia :) Gdyby nie Ty, pewnie nie miałabym o nich pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z końcówki roku tylko Ditto polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o! Dziękuję za propozycje czegoś do posłuchania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) Mam nadzieję, że spodoba CI się jakiś utwór

      Usuń
  6. Oooo ale fajne naprawdę. Moje córki uwielbiają k - pop. Bardzo fajny język. Ja obecnie jestem zakochana w japońskich piosenkach z anime ale tego też się da słuchać :) Uściski z Krakowa

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń