piątek, 3 listopada 2023

Recenzje piosenek - październik 2023

     Zapraszam do zapoznania się z kpopowymi piosenkami wydanymi w paźdzerniku. Osobno oceniam promowanego singla, a osobno pozostałe utwory na płycie w skali od 0 do 5. 


Yesung (Super Junior) - Scented Things
Yesung ma głos stworzony do ballad, chociaż chciałabym zobaczyć go w innym, mniej nostalgicznym wydaniu.
Ocena: 2/5

IVE - I've Mine
Ive wydało trzy główne single, ale wybrałam Baddie na wyżej umieszczoną piosenkę ponieważ to właśnie ona podbija listę przebojów w Korei, moim zdaniem niezasłużenie. 
Ocena singla: 3/5
Ocena albumu: 3,8/5

Jennie (Blackpink) - You & Me
Długo, bo 4 lata, musieli czekać fani Jennie na kolejny solowy utwór. Tym razem jest on w całości w języku angielskim i muszę przyznać, że jest chwytliwy, choć Solo nie pobija.
Ocena: 4/5

NCT 127 - Fact Check
W Fack Check dzieje się wiele muzycznie ciekawych rzeczy, co doceniam, ale nie porwał mnie ten kawałek. Byłam za to zaskoczona jak bardzo podobała mi się ta płyta.
Ocena singla: 3/5
Ocena albumu: 4/5

(G)I-DLE – I Want That
Wydawanie piosnenek w języku angielskim stało się trendem w kpopie. 
Tym razem dziewczyny z (G)I-DLE zaproponowały intersujący choć dość monotonny kawałek.
Ocena: 4/5

Taemin (SHINee) - Guilty 
W większości podobają mi się utwory Taemina, jednak temu brakuje "tego czegoś". Punkt kulminacyjny jest równie słaby. Album jest spójny lecz nijaki.
Ocena singla: 3/5
Ocena albumu: 3/5 

LE SSERAFIM - Perfect Night
Jestem fanką LE SSERARIM i dlatego podoba mi się zwłaszcza melodia Perfect Night, choć obiektywnie muszę przyznać, że ma on dość jednostajny rytm.
Ocena singla: 3,5/5

TXT - The Name Chapter: Freefall
Chasing That Feeling to piosenka żywcem wyjęta z lat osiemdziesiątych w pozytywnym sensie.
Szczególnie podoba mi się refren i brak niepotrzebnej partii rapu.
Ocena singla: 4/5
Ocena albumu: 3,5/5

Xdinary Heroes - Livelock
Ta piosenką Xdinary Heroes skradli moje serce, prawie zastępując FT Island, jako mój ulubiony idol band.  Wpewnym momencie gitarzysta daje czadu.
Ocena singla: 4,5/5
Ocena albumu: 4,5/5

19 komentarzy:

  1. Totalnie nie znam tych piosenek a zawsze warto otworzyć się na coś nowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nie z mojej bajki ale dla mnie nr 1, pozdrawiam bardzo deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna muzyka. Będę ją odtwarzać, przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłuchałam tylko Freefall i bardzo mi się spodobała ta piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jakoś bardzo mocno żadna mnie nie porwała, ale wszystkie przyjemnie się słuchało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie te piosenki to zupełna nowość, ale świetnie poznaje się nowe gusta muzyczne młodego pokolenia 🧡

    OdpowiedzUsuń
  7. Good compilation of interesting moden músic. Unfortunately this music groups dont arrive to Spain. In my country the groups are nationals, but the majority listen músic groups from USA or UK. And really there are good músic all around.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej tych piosenek 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you. Your reviews are great. I like Xdinary Heroes the best. Taemin is my favorite from SHINee solo guys.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piosenki to dla mnie totalna nowość :) Ale fajnie jest posłuchać czegoś innego. Ostatnia piosenka ma bardzo ciekawe te mocniejsze brzmienia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oczywiście jestem fanką TxT. Jakieś 2 tygodnie temu córcia została szczęśliwą posiadaczką nowego albumu 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym miesiącu mamy raczej skrajnie różne opinie o piosenkach - tylko z baddie się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko jest Xdinary Heroes - Livelock. Kiedyś lubiłam podobną muzykę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Wcześniej ich nie słyszałam, super, że mogłam dzięki tobie poznać te utwory :) Sama nie jestem na bieżąco w świecie muzyki, a lubię od czasu do czasu posłuchać kpopu. Słucham dość sporo różnych gatunków, fajnie jest je mieszać ze sobą :) Dzięki za propozycje, do mojej playlisty! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. For me the best release this month was Taemin. I waited for so long and followed his solo teaser releases. Yay. He did very well.

    OdpowiedzUsuń
  16. Yesung i Taemin bardzo ciekawe. Inne też nie najgorsze. Świetne recenzje. Pozdrawiam serdecznie Kasia Dudziak Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzecia piosenka najbardziej mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość październikowych piosenek nie zrobiło na mnie szczególnego wrażenia. Chociaż muszę napisać, że fragmenty Miyeon w I Want są tak bardzo dramatyczne jak lubię ^^

    OdpowiedzUsuń