środa, 1 sierpnia 2018

Najgorsze kpopowe piosenki

1. EXO - Wolf
Nic tego tego nie pobije. Beznadziejna piosenka i do tego słaby tekst.



2. SHiNee - Everybody


3. Crayon pop - bar bar bar
Oto piosenka, która była niesamowicie popularna, ale ja jej ie cierpię


4. Twice  -Signal

5 SNSD - Oh

6 Beast - Schock

7. N.O.
Tak, BTS to mój ulubiony zespół, ale muzycznie ta piosenka słabo brzmi.
Piosenkę ratuje tekst, który mówi o koreańskim wyścigu szczurów.




8 GDRAGON - MICHIGO


9 GDRAGON - COUP DETAT





10. CL - The baddest female

4 komentarze:

  1. Nie rozumiem jaki jest sens wypisywania "najgorszych" piosenek bez ŻADNEGO uzasadnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda o gustach się nie dyskutuje, bo jednemu podoba się to a innemu tamto. Ale jeśli chodzi o to zestawienie to zgadzam się z Tobą w 70%. Z wymienionych piosenek podoba mi się tylko Coup detat, the baddest female i n.o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz :) TBD dałam, bo nie mogłam w pamięci znaleźć gorszej piosenki, a chciałam żeby był to znany utwór a nie grupy nugu

      Usuń
  3. Jak dla mnie The baddest female coup detat i every body są świetne ^^ z resztą się zgadzam i rozumiem że gusta są różne;)

    OdpowiedzUsuń