czwartek, 30 sierpnia 2018

Najlepsi tancerze w kpopie


1) jhope z bts 
Król danca. Invented dancing
żartuję oczywiście, ale jhope jest mega gdy tanczy

'




1) Taeyang z Big Bang
najlepszy tancerz w big bang ale czesto pomijany



  

3) kai z exo 


4) jimin bts
nie wiem dlaczego niektórzy uznali taemina za lepiej tanczacego

5) Yugyeom z got7
udowodnił swoje umiejętności w hit the stage

5) junsu z jyj 
niektórzy uważają że yunho tańczy lepiej, ja do nich nie należę



6) taemin shinee 


7) JB z got7 


8) Hoshi z Seventeen

9) Lay z EXO


10) RM z BTS

6 komentarzy:

  1. Przy Yugyeomie powinno być "hit the stage" nie floor + jak już piszesz czemu tak uważasz, to rozwijaj bardziej swoje zdanie i postaraj się pisać przy wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, poprawione. Następnym razem bardziej się postaram

      Usuń
  2. Dodam jeszcze od siebie Wang Yibo, bo biedak jest zawsze pomijany w takich zestawieniach :,D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no, on powinien być na pierwszym miejscu :)
      dzięki za komentarz

      Usuń
  3. Jak dla mnie to wszyscy świetnie tańczą, ale no mam swoich typów, które ciągle mnie zaskakują. Oczywiście J-Hope i Jimin (ale jak dla mnie to wszyscy z bts tańczą fenomenalnie), Kai i Lay (tutaj też nie potrafiłabym wybrać jednego czy dwóch członków zespołu, najlepiej tańczących, bo wszyscy są super) i Taemin… Taemin to ma swój styl, którego trudno powtórzyć. Te jego ruchy są wyjątkowe. Ja np mam tak, że nie muszę widzieć jego twarzy, bo jak zaczyna tańczyć to od razu wiem że to on xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wszyscy tańczą świetnie :) Trudno wybrać najlepszych.
      Taemin ma charakterystyczne ruchy; zresztą jak każdy z tych tancerzy ma wyjątkowy dla siebie styl :)
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń