czwartek, 10 września 2020

Najlepsze piosenki koreańskich piosenkarzy w języku angielskim

1. Wonder Girls - The DJ Is Mine

Wyjątkowo chwytliwy kawałek od Wonder Girls. Nie przeszkadza mi nawet wstawka dubstepu.

2. BTS - Dynamite

Uwielbiam funkowe rytmy tej piosenki. Pełną recenzję znajdziesz tutaj.

3. Nell - Beautiful Stranger

Przepiękna nuta od zespołu Nell, który nigdy nie zawodzi.

4. BoA - Eat You Up

Świetny taneczny utwór z wpadającym w ucho refrenem.

5. Wonder Girls - Nobody


Nie można pominąć tego hitu. Dla wielu był to pierwszy zespół kpopowy o którym słyszeli.

6. Taeyang - Wedding Dress

Taeyang jest jednym z najlepiej wykonującym R&B artystą. Jedynym minusem jest autotune w drugiej części piosenki.

7. Linus Blanket - Show me love

Uwielbiam retro kawałki Linus Blanket. Niedoceniany zespół indie. Oto druga najlepsza moim zdaniem ich piosenka.

8. SNSD - The Boys


Mam sentyment do tej piosenki, jako że był to pierwszy comeback od SNSD, który obserwowałam.

9.  Junsu XIA - Uncommitted

Przyjemna choć monotonna piosenka od jednego z najbardziej utalentowanego piosenkarza w kpopie.

10. Blackpink - Ice cream ft. Selena Gomez

Trochę trwało zanim przekonałam się do tej piosenki. Jeden z najgorszych utworów Blackpink.

Wyróżnienia

Tablo - Dear TV

Przypomniałam sobie o tej piosence po skończeniu pisania posta, dlatego dodaję jako wyróżnienie. Tablo, po swoim skandalu ma coś do powiedzenia mediom.

HA:TFELT - Life Sucks
Osobista piosenka od Park YeEun z mrocznym klimatem.

10 komentarzy:

  1. Z wymienionych tylko Nobody nawet lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, gusta są różne. Ja nie znam lepszych piosenek po angielsku, aż tak wiele ich nie ma

      dzięki za komentarz :)

      Usuń
    2. Ja bym pewnie prawie całą listę wypełniłabym Jay Parkiem i może Can't nobody lub gettin' dumb od 2ne1 ;)

      Usuń
    3. a ja Nellem, Linus' Blanket, OOHYO i Hyukoh:) koreańskie zespoły indie rządzą.
      ale chciałam jak najwięcej różnych piosenkarzy przedstawić

      Usuń
  2. Linus Blanket jest świetne
    dodałabym jeszcze Change RM i Wale oraz Lifted CL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam te piosenki, ale nie podobają mi się xd
      dzięki za komentarz :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie z tej listy najlepszy utwór to Beautiful Stranger. A do Ice Cream nadal próbuję się przekonać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beautiful Stranger jest cudne. Ja też do końca nie jestem przekonana do Ice Cream, zresztą do HYLT też się nie przekonałam. Liczę, że do trzech razy sztuka i ich właściwy comeback bardziej przypadnie mi do gustu
      dzięki za komentarz :)

      Usuń
  4. Znam praktycznie wszystkie piosenki. Największy sentyment mam do Eat you up i Nobody. A najbardziej podoba mi się piosenka od BTS. Co do Blackpink, teraz już lubię Ice Scream. Z parę razy musiałam przesłuchać piosenki zanim mi się spodobała. W sumie, to ma chwytliwy refren łatwy do zapamiętania. Ale prawda jest taka, że jest w tym parę rzeczy, które mi się nie podobają. Już lepszy efekt był współpracy z Lady Gagą przy jest Sour Candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynamite niesamowicie uzależnia. Fakt, Sour Candy jest lepsze. Mogłam wpisać na listę, ale kompletnie zapomniałam o tej piosence xd
      dzięki za komentarz :)

      Usuń