sobota, 19 grudnia 2020

Najlepsze koreańskie piosenki świąteczne

 Jako że Święta Bożonarodzeniowe zbliżają się wielkimi krokami, postanowiłam zrobić post o koreańskich piosenkach świątecznych. Bez przedłużania, zapraszam do słuchania.

1. Świąteczny flashmob w koreańskim szpitalu

Pięknie zaśpiewane kolędy koreańskie. Końcówka jest bardzo wzruszająca.

2. BTS - Typowe Święta trainee
Chłopacy z BTS przed debiutem stworzyli bardzo szczerą piosenkę świąteczną. Śpiewają w niej na przykład: "Nie mogę już wytrzymać ponieważ jestem taki samotny" albo "Nie mam dziewczyny bo debiut jest blisko" oraz "Nie możemy kochać, więc jak mamy pisać piosenki o miłości?". 

3. TTS - Dear Santa
Piosenka członkiń SNSD ma wszystko co potrzebne do świątecznej piosenki - dzwoneczki i radość z nadchodzących Świąt.

4. BTOB - The Winter's Tale
Kolejna radosna świąteczna piosenka, przy której nie sposób się nie uśmiechnąć.

5. EXO - Miracles in December
Dla odmiany świąteczna ballada. Lśnią tutaj nietuzinkowe wokale członków EXO.

4 komentarze:

  1. Miracles in december to jedna z najlepszych piosenek exo ^^ kocham są a z tych świątecznych to uwielbiam jeszcze duet Bom i Lee Hi z All i want for christmas... o i YOU and I :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest dużo świetnych coverów angielskich piosenek, dlatego postanowiłam żadnego nie wyróżniać i ograniczyć się do koreańskojęzycznych :)
      dzięki za komentarz

      Usuń
  2. Grudniowe piosenki EXO to złoto, szkoda, że po Universe zaprzestali je wydawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam zagwozdkę, która piosenkę EXO wyróżnić, ale w końcu zdecydowałam się na najbardziej popularną
      dzięki za komentarz :)

      Usuń