środa, 23 grudnia 2020

Najlepsze piosenki z koreańskich dram i filmów

Niejednokrotnie piosenki z dram królują na listach przebojów w Korei. Zazwyczaj są to rzewne ballady, w których piosenkarz wyciąga wysokie nuty. Sama nie przepadam za takimi balladami, ale nieraz zdarza mi się wrzucić na playlistę jakąś piosenkę z dramy. Oto pięć, moim zdaniem, najlepszych soundtracków.


1. Tale of the Nine Tailed - Nell "Blue Moon"
Rockowe brzmienie Nell bardzo pasuje do paranormalnego charakteru dramy. Swoją drogą, bardzo polecam ten serial.

2. The Man from Nowhere - Mad Soul Child "Dear"
Uwielbiam unikalny głos wokalistki Mad Soul Child - Jinsil.

3. My Girlfriend is a Gumiho - Lee Sung Hee "Fox Rain"
Głosowi Lee Sung Hee akompaniuje tradycyjny koreański instrument, tworząc niesamowity klimat.

4. Kill Me, Hear me - Jang Jae In "Auditory Hallucination"
Interesująca piosenka; nie przeszkadza mi nawet rap NaShow.

5. Cinderella's Sister - Yesung "It Has To Be You"
Zwykle nie lubię rzewnych ballad, ale jestem wielką fanką głębokiego głosu Yesunga.

13 komentarzy:

  1. Nie znam żadnej z tych piosenek ^^ muszę ich posłuchać może coś mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również nieraz podobają się piosenki z dram, zaraz szukam je na yt i daje do playlisty. Jednak żadnej z wyżej wymienionych nie znałam. Najbardziej spodobała mi się pierwsza i druga, a w czwartej fajny rap :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwie pierwsze piosenki są bardzo dobre :)
      dzięki za komentarz

      Usuń
  3. Poza Auditory Hallucination nie znałam żadnej z piosenek :<
    Ale Auditory Hallucination to OST legenda i bardzo lubię tę piosenkę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) zresztą lubię też dramę z której pochodzi piosenka
      dzięki za komentarz

      Usuń
  4. Ja właśnie oglądam teraz Tale of the Nine Tailed ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful OST :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A 'Sweet night' z Itaewon class'? Fantastyczna (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa, piosenka V! Zapomniałam o niej. Byłaby na miejscu Yesunga
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  7. Pięknie śpiewa kto to

    OdpowiedzUsuń