poniedziałek, 1 lutego 2021

Najśmieszniejsze koreańskie piosenki

 Długo zastanawiałam się o czym zrobić następny wpis na blogu. Oglądając Gangnam Style przyszedł mi na myśl pomysł, by zapoznać czytelników sobiepop z, moim zdaniem, najśmieszniejszymi koreańskimi piosenkami (czy to ze względu na teledysk czy też tekst). Zapraszam do zapoznania się z nimi na poprawę humoru.

1. PSY - Gangnam Style 

Tego pana nie trzeba nikomu przedstawiać. Nawet ludzie nie słuchający kpopu znają PSY i jego "taniec konia", który stał się legendarny tak jak taniec makareny. 

2. Im Chang Jung - Open The Door
Piosenkarz Im Chang Jung w misji zbawiania świata. Robiąc komiczne oczy kota ze Shreka, pomaga ludziom. Warto zobaczyć dla chłopaków z U-kiss i Heechula. 

3. Norazo - Wild Horse
 
Norazo nigdy nie zawodzi. Warto zapoznać się też z innymi piosenkami Norazo jak Superman czy King of Sales.

4. Epik High - Wannabe
O ile nuta i tekst piosenki to absolutny top, to teledysk jest świetną parodią "The Host".

5. Big Byung - Stress
Współpraca Jacksona z GOT7, Yook Sungjae z BTOB oraz N i Hyuk z Vixx oraz producentów Hungdona i Defconna. Można się śmiać z tego tekstu, ale jest bardzo życiowy.

A Wy jakie znacie koreańskie piosenki na poprawę humoru?

6 komentarzy:

  1. Mi zawsze poprawia humor Orange Caramel -Catallena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catallena też jest fajna :)
      dzięki za komentarz

      Usuń
  2. Znałam tylko 1 i 5 piosenkę, ale sprawdziłam sobie resztę i Wannabe jest super ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenki Norazo są bardzo wyjątkowe, śmieszne ale zarazem bardzo kreatywne. Nie mam pojęcia skąd oni mają takie pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię piosenki Norazo. Świetnie poprawiają nastrój :)

      Usuń