czwartek, 25 kwietnia 2024

Recenzja Werewolf Boy

Matka (Yeong-nam Jang) przeprowadza się wraz z dwiema córkami do dużego domu na wsi, z powodu choroby płuc Soon-Yi (Bo-yeong Park). Na miejscu wita ich Ji-tae (Yeon-seok Yoo) - syn biznesmena, który pracował wraz z jej zmarłym mężem. Pewnego dnia Soon-Yi dokonuje niesamowitego odkrycia. Za zamkniętymi drzwiami stodoły znajduje wilkołaka (Jung-ki Song). Rodzina bierze go pod swoją opiekę, ponieważ myślą, że jest sierotą. Z czasem jednak Chul-Soo (bo tak nazywa chłopca matka) coraz bardziej zaczyna interesować się dziewczyną, tak samo jak Ji-tae.
Soon-Yi postanawia oswoić chłopaka, zachowującego się dotąd jak dzikie zwierzę, korzystając z książki o trenowaniu psów. Chul-Soo odwdzięcza jej się, ratując ja przed niechcianymi awansami Ji-Tae.
Jednym z celów dziewczyny jest nauczenie wilkołaka mowy.
Jaka jest jednak prawdziwa natura chłopaka i czy wilkołak ma szansę na życie w społeczeństwie? 
Pierwsza część filmu jest różni się od drugiej. Płynnie przechodzi z lekkiej komedii do wzruszającego dramatu, w trakcie którego uroniłam kilka łez.
Ocena: 4/5

34 komentarze:

  1. No proszę, ależ mnie zaciekawiłas tą recenzją 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. O, coś dla mojego męża, uwielbia wątki z wilkołakami. A co do azjatyckich klimatów, to wczoraj akurat oglądałam japońską komedię kryminalną "City Hunter" (2024). Całkiem-całkiem. Sporo akcji i świetne sceny walki. Humor specyficzny, ale... Dla rozrywki... czemu nie?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się skuszę na obejrzenie City Hunter :)

      Usuń
  3. W sumie już dawno nie oglądałam żadnej ekranizacji z wilkołakami, a bardzo lubię dzieła z nadprzyrodzonymi postaciami :)
    Lubię takie filmy, gdzie można się jednocześnie pośmiać jak i powzruszać. Chętnie obejrzę :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda interesująco, ale niestety nie dla mnie. Nie przepadam za fantastyką, więc tym razem się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj lubię filmy o Wiłkołakach:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja! Przyznam że interesuje mnie ten tytuł. Jestem otwarta na wszelkie gatunki filmowe 😊 chętnie zobaczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Jestem otwarta na różne gatunki filmowe :)

      Usuń
  7. Pierwsze słyszę, a to zaskakujące z taką obsadą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ten film był kręcony zanim jeszcze Song JoongKi stał się gwiazdą :)

      Usuń
  8. Super recenzja, ciekawe.pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zaczęłam oglądać Pyrę w Korei i wkręciłam się w temat Azji :D
    Ciekawy film ;)
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  10. Oswajanie wilkołaka pewnie do prostych nie należy? 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się naprawdę ciekawy film :)

    OdpowiedzUsuń