piątek, 7 sierpnia 2020

Bitwa koreańskich piosenek o tym samym tytule cz 4

Runda 16 - MBLAQ vs Blackpink
Stay
Stay od MBLAQ jest dobrą chwytliwą piosenką, jednak nie przebije kolejnego dobrego kawałka od Blackpink.
Pierwsze miejsce: Blakcpink

Runda 17 - BEAST vs AOA
Good luck
Moim zdaniem dobra piosenka to taka, której melodię jest się w stanie odtworzyć po wielu latach. Piosenka Beast jest właśnie taka.
Pierwsze miejsce: Beast

Runda 18 - Epik High vs ITZY
Wannabe
Uwielbiam piosenkę Epik High, zwłaszcza tekst: "Nawet w miłości imitujemy seriale".
Pierwsze miejsce: Epik High

Runda 19 - INFINITE vs Hyolyn
Paradise
Dzięki Infinite przenosimy się w lata osiemdziesiąte, z mrocznym klimatem. Z kolei energiczna piosenka Hyolyn wywołuje uśmiech na twarzy.
Pierwsze miejsce: Infinite

Runda 20 - Super Junior vs GOT7
Miracle 
Piosenka GOT7 to schematyczna świąteczna ballada, z kolei Miracle od Super Junior z 2006 roku brzmi jak z lat dziewięćdziesiątych. 
Pierwsze miejsce: Super Junior


2 komentarze:

  1. Kultowe MBLAQ czy nowoczesne BLACKPINK? Hm... wybieram Blackpink. Później Beast. Dalej znowu ciężki wybór. Uwielbiam obie piosenki, ale wybieram nową miłość, czyli ITZY. Jeśli chodzi o Paradise to zdecydowanie Infinite. Runda ostatnia... Muszę przyznać, że jeszcze tak nie miałam. Prawdę mówiąc żadna piosenka nie jest w moim guście. Ale skoro muszę któryś zespół wybrać to wybieram GOT7 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, a ja mam słabość do starych kawałków Super Junior (jak U czy It's you). Mam lekką szyderę z ich fryzur, ale do muzyki mam sentyment.
      dzięki za komentarz <3

      Usuń