czwartek, 6 sierpnia 2020

Bitwa koreańskich piosenek o tym samym tytule cz 3

Runda 11 - f(x) vs Taemin vs BTS
Danger
Lubię rockowe inspiracje BTS, tak samo jak brzmienie Michaela Jacksona w piosence Taemina. Całkiem nieźle brzmi również elektroniczny kawałek f(x)
.Pierwsze miejsce: BTS
Drugie miejsce: Taemin

Runda 12 - SISATR vs (G)I-DLE
Alone
Alone było piosenką, która rozsławiła SISTAR. Wszystko w tej piosence jest dobrze zrobione - od wokali przez chwytliwą nutę po urzekającą choreografię.
Pierwsze miejsce: SISTAR

Runda 13 - SPICA vs Red Velvet
Russian Roulette
Russian Roulette od SPICA lepiej oddaje klimat tej niebezpieczniej gry. Piosenka Red Velvet wydaje się w porównaniu zbyt radosna.
Pierwsze miejsce: SPICA

Runda 14 - SONAMOO vs Dreamcatcher 
Deja vu
Podobają mi się hiphopowe rytmy piosenki Sonamoo, jednak rockowe inspiracje Dreamcatcher trudno przebić.
Pierwsze miejsce: Dreamcatcher

Runda 15 - Teen Top vs 4minute
Crazy
Zaryzykuję stwierdzenie, że Crazy jest najlepszą piosenką wydaną przez 4minute. Wybór nie może być inny.
Pierwsze miejsce: 4minute

4 komentarze:

  1. Taemin Sistar Spica Dreamcatcher a to ostatnie to trudny wybór bo to jedyna piosenka 4minute która uwielbiam i jest świetna ale chyba postawilabym na teen top bo to był ich hit i byli jedną z grup które mnie wciagneły w kpop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dobre czasy gdy Teen Top byli dość popularni. Nie sądziłam, że ktoś jeszcze o nich pamięta :)
      dzięki za komentarz

      Usuń
  2. Jest już kolejna część, super. To tak, według mojego gustu wygrywają: BTS, (G)I-DLE, Red Velvet (chociaż teledysk Spica jest o wiele lepszy, to piosenka od Red Velvet jest wirusową i nie można pozbyć się jej tak łatwo z mojej głowy), Dreamcatcher (chociaż piosenka Sonamoo też niezła), 4MINUTE.
    Ostatnia runda była dla mnie najtrudniejsza. Dwie grupy, które lubię i dwie świetne piosenki. Ale oczywiście 4minute wymiata. Uwielbiam w tej piosence wszystko: melodię, choreografie, głosy dziewczyn. Szkoda, że zespół się rozpadł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że zespół 4minute się rozpadł, chociaż lubiłam tylko dwie ich piosenki - Crazy (które jest perfekcją) i Volume up. Wolę solowe kawałki Hyuny.
      dzięki za komentarz <3

      Usuń