wtorek, 4 sierpnia 2020

Bitwa koreańskich piosenek o tym samym tytule cz 1

Runda 1 - A Pink vs Miss A
Hush
Obie piosenki są dobre, ale bardziej chwytliwy jest utwór APink. Seksowne Miss A muszą uznać wyższość figlarnych Apink.
Pierwsze miejsce: A Pink

Runda 2 - 2NE1 vs SISTAR
Lonely
Wokalom 2NE1 akompaniuje gitara, tworząc niesamowity klimat. Blado przy tej piosence wygląda piosenka na lato SISTAR.
Pierwsze miejsce: 2NE1

Runda 3 - Girl's Day vs DBSK
Something
Uwiebiam jazzowe inspiracje w kpopie, więc wygranym może być oczywiście tylko DBSK. NIe zmienia to faktu, że utwór Girl's Day jest hitem.
Pierwsze miejsce: DBSK

Runda 4 - EXO vs Twice
What is love
Przepiękna ballada EXO przyćmiewa radosną piosenkę Twice.
Pierwsze miejsce: EXO

Runda 5 - B.A.P vs EXO 
Power
Power jest jedną z najlepszych wydanych przez B.A.P, z kolei Power EXO jest jedną z najgorszych wydanych przez zespół z SM Entertainment.
Pierwsze miejsce: B.A.P

4 komentarze:

  1. Dla mnie Miss a 2ne1 girls Day exo i bap więc częściowo tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wygrywają: Miss A, 2ne1, Girl's Day, Twice i B.A.P. Największy problem miałam z Something i Power, bo lubię wykonania tych wszystkich grup ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam największy problem z wyborem między Miss A a Apink Hush
      dzięki za komentarz :)

      Usuń