poniedziałek, 30 września 2024

Recenzje piosenek - wrzesień 2024

             Zapraszam do zapoznania się z kpopowymi piosenkami wydanymi ww wrześniu. Osobno oceniam promowanego singla, a osobno pozostałe utwory na płycie w skali od 0 do 5. 


RIIZE - Combo

RIIZE jeszcze mne nie rozczarowali i Combo - wydane z okazji roku istnienia grupy - nie jest wyjątkiem. To rockowy kawałek, w którym zwłaszcza Sohee pokazuje swoje możliwości wokalne. 
Ocena: 4,5/5

Day6 - Band Aid
Melt Down to kawałek, który stał się popularny w Korei. Prawdę mówiąc nie podoba mi się on. Ma słabo wyodrębniony i zupełnie niechwytliwy refren. Na płycie są o wiele lepsze piosenki.
Ocena singla: 2,5/5
Ocena albumu: 4,2/5

Taemin (SHINee) - Eternal
Horizon to świetna popowa piosenka. Widać, że budżet nowej wytwórni jest mniejszy od tego z SM Entertainment.  Jednkaże Taemin potrafi sprzedać ten utwór. Zawsze był dobrym tancerzem, ale wyrobił sobie charyzmę, która przukuwa wzrok. 
Ocena singla: 4/5
Ocena albumu: 4/5

Xdinary Heroes – iNSTEAD! (ft. Yoon Do Hyun of YB)
Xdinary Heroes wciąż nie mogę dogonić w popularności bandu DAY6 z tej samej wytwórni, mimo że - moim zdaniem - wydają lepsze od nich piosenki oraz  mają silniejsze wokale członków.
I tym razem Xdinary Heroes nie zawiedli mnie.
iNSTEAD! porywa już od pierwszych sekund i nie zwalnia tempa.
Ocena: 4/5

BoyNextDoor - 19.99
BoyNextDoor jakoś nigdy nie przyciągnęli mojej uwagi. Tym razem jednak wydali piosenkę, którą przyjemnie się słucha. To taki kawałek na porawę humoru.
Ocena singla: 3.5/5
Ocena albumu: 2/5

Baekhyun (EXO) - Pineapple Slice
Baekhyun to jeden z lepszych wokalistów w kpopie. Tym bardziej doceniam, że rzadko śpiewa nudzace mnie ballady uwydatniające jego talent. Zamiast tego otrzymujemy zapadające w pamięć piosenki.
Warto odnotować, że w tydzień Baekhyun sprzedał milion płyt.
Ocena singla: 4,5/5
Ocena albumu: 4/5

NCT Wish - Steady
"Steady" nie jest odkrywczą pisoenką, ale za to jaką chwytliwą! Jak dotąd podoba mi się najbardziej z singlów, które wydali.
Ocena singla: 4/5
Ocena albumu: 3,5/5

15 komentarzy:

  1. Wysłuchałam wszystkich i najbardziej podoba mi się 1 i 3.
    Pozdrawiam serdecznie. Dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. BoyNextDoor mnie zaciekawili. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Wszystko mają w sobie coś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę im tej młodzieńczej urody. Nie mówię w tym przypadku o zespołach. Tylko o ich narodowości

    OdpowiedzUsuń
  5. iNSTEAD! chyba najbardziej mnie przekonał. Ale ten drugi w poście, który nisko oceniłaś, też nie wydaje mi się zły, zerknę na resztę albumu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to zupełna egzotyka. Chętnie posłucham.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak będę w domu obiecuję przesłuchać

    OdpowiedzUsuń
  8. Horizon i iNSTEAD! najbardziej wpadły mi w ucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie 3 utwory dla mnie najlepsze, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli dobrze policzyłam, to ta trzecia od góry wpadła mi w ucho. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. 3, 5 i 6 kawałek wpadły mi w ucho 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe muzyka i super recenzja

    OdpowiedzUsuń