czwartek, 29 października 2020

Chanyeol z EXO zdradzał swoją dziewczynę? [update] Plotka zdementowana przez fanów EXO

 Ostatnio na portalu Pann krąży post który rzekomo napisała dziewczyna Chanyeola z EXO. W szokującym wyznaniu, oskarża ona Chanyeola o zdradzanie jej z więcej iż dziesięcioma kobietami podczas trwania ich związku. Wraz z postem załączyła zdjęcia, które rzekomo przedstawiają ją z Chanyeolem.




Pełne tłumaczenie postu dziewczyny:

"Cześć Chany***
Piszę takiego posta pierwszy raz w moim życiu z twojego powodu. Prawdopodobnie będziesz w szoku, ponieważ myślisz, że zerwaliśmy w zgodzie. Ale dla mnie te trzy ostatnie lata były zanieczyszczone w wyniku oszukania mnie przez ciebie. Chany*** to jest karma i to ty ją zacząłeś.

Około października 2017, dostałeś mój numer od znajomego i skontaktowałeś się ze mną jako pierwszy. Flirtowaliśmy jak każda zwykła para i zaczęliśmy się umawiać po tym jak mnie o to spytałeś.

Ostatnio, kiedy zbliżała się nasza trzecia rocznica, odkryłam szokującą prawdę. Próbowałam nie wierzyć zanim nie ujrzałam na własne oczy i wierzyłam ci, gdy mówiłeś, że to nieprawda. Ale w czasie tych trzech lat, w przeciągu których się umawialiśmy, stałeś się czyimś na jedną noc; zawsze byłeś zajęty flirtowaniem z innymi kobietami.

Lista zawiera różne kobiety: członkinie girls bandów, youtuberki, Didżejów, tancerki, stewardesy i więcej. 

Czy podobało ci się to?

Byłeś całkiem znany. Każdy wokół ciebie, oprócz mnie, wiedział jaki naprawdę jesteś. Naprawdę, tylko ja i fani nie wiedzieli.

Kiedy członek grupy, którego nie lubiłeś, który nie wiedział o naszym związku, zaczął okazywać zainteresowanie mną, byłam zaskoczona, że nie byłeś w stanie wypowiedzieć słowa. Nie mogłeś pokazać, że byłeś w złym humorze przed nim, ale przeklinałeś go za jego plecami. Już wiem, że powodem było to, że nie mogłeś być dumny z naszego związku.

Powiedziałam ci żartobliwie, że jeśli masz mnie oszukiwać, zrób to w sekrecie. Ale ty naprawdę to zrobiłeś tak wiele razy.

Słysząłam, że chodzi o więcej niż dziesięć osób Chany*** . Jeśli byłbyś człowiekiem,  nie powinieneś zadzierać z moimi znajomymi.

Dwa dni po naszym zerwaniu, zadzwoniłeś byśmy się znowu zeszli. Powiedziałam ci o plotkach o tobie a ty nie mogłeś wymówić słowa i udawałeś, że o niczym nie wiesz. Więc wymieniłam imię dziewczyny z którą spałeś i po trzech sekundach zapytałeś "O co z nią chodzi?". Czy wiesz jak absurdalnie się poczułam po tym jednym zdaniu? Nagrałam nasza rozmowę, ponieważ były ofiary, które chciały wiedzieć jakie wymówki będziesz miał.

Najzabawniejszą rzeczą jest to, że kiedy wymieniałam imiona dziewczyn z którymi flirtowałeś, jadłeś i spałeś, nie zaprzeczałeś, że je znasz.. Powinieneś przynajmniej udawać. Jak zabawne musiało ci się to wydawać... nie masz strachu. Co czyni to mnie, która była oszukiwana przez ciebie przez trzy lata?

Jeśli zawiniłam to tylko tym, że wierzyłam i ochraniałam cię bez wiedzy jakim gów*em jesteś. W rzeczywistości źle oceniłam ciebie. Jeśli zawiniłam to to była moje jedyna wina.

Ukryłam zdjęcia, które z tobą zrobiłam i powiedziałam moim bliskich przyjaciołom że nie miałam chłopaka, ponieważ bałam się, że wyciekłyby one i ujawniły, że byliśmy w związku i negatywnie wpłynęłoby na twoja karierę.

Byłam zajęta chronieniem cię, ponieważ ufałam ci gdy powiedziałeś, że jeśli nastąpiłby problem z powodu kobiet, twoja kariera by się załamała i zabiłbyś się.

Poważnie, przynajmniej postaraj się sprostać swojemu wizerunkowi...

Nie ujawnię niczego więcej, ponieważ wiem, że może to pogorszyć sprawę. Jestem przekonana, że wiesz o czym mówię.

Nie chcę być już w to zamieszana i z powodu więzi, którą dzieliliśmy przez lata, skończę w tym momencie.

Moje serce bije szybciej na dźwięk twojego imienia. Mam nadzieję, że świat dowie się jakim b*stardem jesteś w rzeczywistości. 

Nie kontaktuj się ze mną."

Komentujący zauważyli, że tło na zdjęciach wysłanych przez dziewczynę zgadzają się z tłem w domu Chanyeola. Porónali je do zdjęcia jego siostry w jego domu.


Komentujący również stwierdzili, że czapka mężczyzn na zdjęciach dziewczyny, jest tą samą którą tak bardzo lubi Chanyeol.


źródło: Onehallyu


[Update] Zdjęcia zostały sfotoszopowane jak twierdzą fani EXO 
źródło: allkpop

4 komentarze:

  1. "naszła mnie refleksja, że nie każdy jest idealnym człowiekiem bez skazy"
    idole to tylko ludzie, którzy popełniają błędy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda. Ileż to razy zawiodłam się na idolach. Na szczęście w tym wypadku plotka była nieprawdziwa.

      Usuń
  2. W związku z całą tą plotką, najciekawsza była reakcja - czy raczej jej brak - SM Entertaiment ^^ Aczkolwiek mam nadzieję, że nie podali nic do informacji publicznej, ale za kulisami sprawa zostanie jakoś wyjaśniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak reakcji SM przez chwilę sprawił, że uwierzyłam, że plotka jest prawdziwa. Powinni od razu zaprzeczyć i wytoczyć proces osobie rozsiewającej takie plotki.

      Usuń