piątek, 14 stycznia 2022

Recenzja Kep1er – First Impact

Kep1er to girls band utworzony w wyniku programu Girls Planet 999, który dzięki temu zdobył rzeszę fanów jeszcze zanim zadebiutował. Zespół już na starcie wydał mini album, zawierający całkiem pokaźną liczbę piosenek.

See The Light - Jest to intro do albumu, będący tanecznym kawałkiem, świetnie wprowadzającym słuchaczy do reszty piosenek. 

Ocena: 4.0


Wa Da Da - zwraca uwagę swoim wysokobudżetowym teledyskiem. Jednakże kawałek jest dość chaotyczny. Brakuje w nim tego czegoś, żeby w pełni się nim cieszyć. Poza tym po przesłuchaniu jej, nie pamiętałam jak brzmiała. Dla mnie to jedna z gorszych piosenek kpopowych.

Ocena:1,0


MVSK – polubiłam ten utwór już od pierwszych sekund. Byłby to lepszy utwór na promowanego singla. Nie jest on monotonny, po pewnym czasie ze szybkiego tempa, następuje jego spowolnienie. Brzmi on po prostu nowocześnie.

Ocena: 5.0


Shine – Bardzo podoba mi się chórek krzyczący w tle. Piosenka jest dość melodyjna i również podoba mi się bardziej od promowanego singla. 

Ocena: 3.5


Another Dream – nie byłby to kpopowy album bez jakiejś ballady. Jestem jednak zaskoczona jak dobra jest to piosenka, nie będąc zwyczajną balladą, tworząc świetny klimat. 

Ocena: 4.0


O.O.O. (Over&Over&Over) – Początkowe sekundy zaskoczyły mnie, mając podniosły nastrój. Jednakże już po chwili piosenka przekształciła się w taneczny kawałek, który mimo tego nie porwał mnie. 

Ocena: 3.0

Ocena ogólna: 3,4/5

Podsumowując jest to dość dobra płyta , na której najgorszym utworem jest promowany singiel.

6 komentarzy:

  1. I am also not very interested in their music. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się WA DA DA nawet podoba, chociaż oczekiwałam trochę innego konceptu, takiego z większą ilością nawiązań do kosmosu i planet. MVSK mi się bardzo spodobała :) po obejrzeniu ich debut show to właśnie ta piosenka mi chodziła najbardziej po głowie.
    Najbardziej z tego albumu lubię Shine, już podczas GP 999 mi przypadła do gustu :) Jest bardzo energetyczna i poprawia nastrój. Lubię też ją dlatego, że dużo więcej tekstu dostała w niej Yujin, niestety w piosence tytułowej ma tekstu niewiele i jej linijki w większości to tylko oo oo oo i WADADA. Dostała też najmniej screen time ze wszystkich członkiń co mnie bardzo zawiodło.
    Liczyłam, że See The Light będzie piosenką trochę dłuższą niż tylko into, bo mi też bardzo przypadła do gustu. Za Another Dream nie przepadam.
    Żałuję, że na albumie nie znalazła się żadna piosenka z Creation mission w GP 999, zwłaszcza Shoot, gdzie Yujin była main vocal i Snake.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam gdzieś komentarz, że nie wiadomo kto to Wa Da Da w sumie śpiewa - w znaczeniu, że piosenka ma problem z dystrybucją testu i w sumie muszę się z tym zgodzić. Nie pamiętam ani samej piosenki, ani członkiń zespołu ;<
    Też byłam jedną z tych osób, które liczyły na kosmiczny koncept ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka jest wyjątkowo niezapadająca w pamięć haha
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń