czwartek, 12 września 2024

Architecture 101

 

Seung-min (Je-hoon Lee) jest studentem pierwszego roku architektury. Na zajęciach poznaje Seo-yeon (Suzy z miss A). Pracując nad wspólnym projektem para zaczyna żywić do siebie głębsze uczucia, ale wkrótce ich drogi się rozchodzą. Po 15 latach, w życiu 35-letniego architekta Seung-mina (Tae-woong Eom), po raz kolejny pojawia się Seo-yeon (Ga-in Han). Kobieta prosi go o pomoc w odbudowaniu starego domu na wyspie Czedżu.

"Architecture 101" jest równie nudne jak opis filmu. Akcja toczy się powoli i jest rozwlekła.
Ponadto nie podoba mi się aktorstwo Han Ga In. Widziałam ją jedynie w The Moon that Embraces the Sun ale wypadła równie sztywno i nienaturalnie. W wymienionej dramie można ją jeszcze usprawiedliwiać jako, że jej postać to pełna rezerwy i godności szlachcianka. Z kolei w recenzjowanym filmie lepiej wypadła od niej zaczynająca swoją karierę filmowa Suzy (piosenkarka). 
Kolejnym minusem jest powód zerwania głównych bohaterów. Nie chcę za wiele zdradzić, ale było to wręcz okrutne ze strony głównego bohatera.  
Zupełnie nie rozumiem fenomenu tego filmu. Rozumiem jednak dlaczego po tym filmie Suzy stała się uwielbianą przez rodaków idolką. 
Ocena: 2/5

13 komentarzy:

  1. Skoro film nudny, to raczej nie będę oglądać. Recenzja jak zawsze świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak teraz nie mam czasu, szykuje się do przeprowadzki 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nuda. Ale skoro akcja dzieje się na wyspie Czedżu, to pewnie można chociaż liczyć na ładne krajobrazy w filmie... Czy tak jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli film nudny to raczej sobie odpuszczę oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może film i nudny, ale remontowanie domu z pewnością takie nie jest.
    Zawsze są jakieś niespodzianki i mnóstwo rzeczy można się przy okazji nauczyć, odkryć i tym remontem... zmęczyć. Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że film wypadł słabo, ale tak czasem w kinie bywa. Dziękuję za tę recenzję, z pewnością nie będę oglądać tego tytułu, lepiej nadrobić te lepsze pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się nie skusze skoro nie polecasz. Ja mam kilka ulubionych aktorek i aktorów koreańskich z tych dram, co już oglądałam i naprawdę bardzo mnie urzekła ich gra. Nie wiem czy oglądałaś dramę Jutro o ponurych żniwiarzach z zespołu zarządzania ryzykiem. Polecam bardzo Ogromnie mi się podobała obsada i fabuła serialu. Historie przedstawione w serialu niesamowicie mnie wzruszały. Świetny pomysł na dramę. Teraz zaczęłam Uśmiech losu o tym hotelu King, nawet niezłe.

    OdpowiedzUsuń