niedziela, 15 września 2024

Recenzja Wszystko, czego szukasz, znajdziesz w bibliotece - Michiko Aoyama

 

Fabuła książki jest prosta. Do biblioteki przybywają klienci, którzy nie tyle znajduja się w beznajdziejnej, co w sytuacji nie do pozazdroszczenia. 
Każdy rozdział przedstawia nowego bohatera, a każdy z nich ma osobną, angażującą czytelnika historię.

Nieśmiała ekspedientka chce uwierzyć w siebie.
Młoda mama marzy o pracy w wydawnictwie.
Utalentowany rysownik mangi poszukuje motywacji.
Księgowy chciałby otworzyć sklep z antykami.
Emerytowany handlowiec pragnie odnaleźć w życiu nowy cel.

Bibliotekarka poleca klientom pozornie przypadkowe ksiażki. Okazuje się, że dodają one odwagi, by uczynić pierwszy najtrudniejszy  krok, a dzięki powieściom spełniają się marzenia.
Inspirują one do działania i pomagają odnaleźć w sobie pokłady energii i zdolności.
Każdą z postaci da się lubić oraz nie sposób nie kibicować im w dążeniu do zamierzonego celu.
Nieważne jak nieszczęśliwy jest człowiek, zawsze może wyjść na prostą i zaznać szczęścia.
Tematy, które poszusza dzieło to między innymi: depresja, przemijanie, macierzyństwo.
"Wszystko, czego szukasz, znajdziesz w bibliorece" to ciepła powieść, oferująca komfort i afirmująca życie.
Jeśli macie ochotę na podnoszącą na duchu książkę, jest ona stworzona dla Was. 
Ocena: 5/5

19 komentarzy:

  1. Świetna propozycja i tematyka książki. Chętnie przeczytam, zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książka, dla mnie idealna na nadchodzącą jesień, kiedy właśnie potrzebuję więcej pozytywów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka bibliotekarka to skarb. Dobrego tygodnia Ci życzę. Pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sam tytuł zachęca do sięgnięcia po książkę
    Pozdrawiam z krainy deszczowców, wierząc że woda do nas nie dojdzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra ocena, więc chętnie przeczytam. Dodatkowo powiem, że całkowicie zgadzam się z tytułem... XD
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się ciekawa, z chęcią bym przeczytała tę książkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takiej recenzji i takiej ocenie jestem pewna, że to tytuł dla mnie! Serdecznie dziękuję za inspirację, muszę koniecznie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mnie zaciekawiła ta książka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie pozycja dla mnie- bardzo lubię takie książki

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że podnosi na duchu :) Jestem jej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tej książki, zwłaszcza po tak wysokiej ocenie. Tytuł zapisuję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej cudnie. Bardzo chętnie sięgnę po te książkę. Rewelacyjna fabuła. Uwielbiam chodzić po bibliotekach w Krakowie. Mogę tam siedzieć godzinami i nigdy nie mam dość. Od dziecka lubiłam chodzić z mamą do biblioteki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę książkę na oku. :) Lubię podobne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa pozycja do czytania . Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że to coś dla mnie, lubię książki, w których akcja dzieje się w bibliotece lub księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda! Dobry tytuł. I książka jak najbardziej dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tytuł i Twoja recenzja wskazują, że jest to książka dla mnie. Ostatnio czytam książki japońskich autorów. Teraz właśnie czytam również książkę japońskiego autora Sosuke Natsukawa - O kocie, który ratował książki. Pozdrawiam serdecznie 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Wielkie dzięki za polecenie :)
      Na pewno przeczytam

      Usuń