niedziela, 18 lutego 2024

Recenzja A moment to remember

 

Soo-jin jest kobietą sukcesu, która ma praktycznie wszystko. Niestety, w parze z sukcesami zawodowymi nie idą sukcesy w życiu osobistym. Kiedy Soo-jin rzuca kolejny narzeczony bohaterka poznaje przystojnego stolarza, którego największym marzeniem jest zostać architektem. Para zakochuje się w sobie, a następnie bierze ślub. Wydaje się, że oto życie Soo-jin zamieni się w raj. Niestety, niebawem dziewczyna dowiaduje się, że cierpi na rzadką chorobę powodującą zanik pamięci...
Bolesne było obserwawanie jak Soo-Jin powoli traci pamięć. Pełna tragizmu jest walka jej malżonka, próbującego za wszelką cenę pomóc żonie w przypominaniu jej istotnych wydarzeń z życia.
Przy oglądaniu tego filmu trzeba koniecznie zaopatrzyć się w pudełko chusteczek bowiem koreańskie melodramaty potrafią wzruszyć jak żadne inne na świecie. 
Ocena: 4,5/5

12 komentarzy:

  1. Mam w planach obejrzeć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mógłby mnie wciągnąć ten film 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że skusze sie na ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam zupełnie o tym filmie, wydaje się bardzo wzruszający.

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje się być godny obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam że koreańskie filmy to najlepsze wyciskacze łez

    OdpowiedzUsuń
  7. Z opisu odrobinę przypomina mi film ,,A walk to remember" (pewnie z racji podobieństw tytułu) z tym, że tam głównymi bohaterami byli nastolatkowie, no i choroba też była inna. Z pewnością obejrzę! Mam jednak pytanie, czy ten film jest zrobiony jak wiele innych koreańskich dram? Bo szczerze, ten styl zaczyna mi już trochę brzydnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, mam wrażenie, że owszem - film przypomina wiele kdram.
      A walk to remember też oglądałam. Świetna produkcja ale wydaje mi się, że bardziej wzruszająca jest A moment to remember.

      Usuń
  8. Być może kiedyś obejrzę ten film 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że film mógłby mi się spodobać, ale muszę być w odpowiednim nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się świetnie. Muszę to obejrzeć. Okropnie jest tracić pamięć w takich sposób. Kiedyś oglądałam film z Julien Moore, która gra naukowca i nagle zapada na Alzheimera. Bardzo smutne to było.

    OdpowiedzUsuń