czwartek, 29 lutego 2024

Recenzje piosenek - luty 2024

BABYMONSTER - Stuck in The Middle

Nie mogę się nadziwić, jak nudna jest to piosenka. Z trzech wydanych kawałków przez BABYMONSTER najlepszy był Dream.
Słyszałam wiele porównań tego utworu do piosenek Disney'a, które jednak w przeciwieństwie do Stuck in The Middle, są wysokiej jakości.
Ocena: 1/5

TWICE - With You-th
One Spark to pełna energii piosenka, która jednak nie skradła mojego serca. Jest to dość przeciętny, niewyróżniający się z tłumu utwór
Ocena singla: 3/5
Ocena albumu: 3,5/5

TRI.BE - Diamond
Nie znałam wcześniej tego zespołu, więc nie miałam żadnych oczekiwań względem ich. Okazuje się, że bardzo podobają mi sie latynoskie inspiracje w piosence.
Ocena singla: 4/5
Ocena albumu: 4/5

Moon Byul (MAMAMOO) - Starlit of Muse
Przyzwyczaiłam się do tego, że Moon Byul jest raperką w MAMAMOO, dlatego pozytywnie zaskoczyła mnie śpiewając na swoim albumie.
Ocena singla: 3,5/5
Ocena albumu: 4/5

LE SSERAFIM - Easy
Trochę żałuję, żę debiutanckie Fearless pozostaje najlepszą piosenką LE SSERAFIM.
Easy definitywnie brakuje tego "czegoś", choć początkowe dźwięki dawały nadzieję na coś nowatorskiego.
Uważam, że Smart powinno być promowanym singlem.
Ocena singla: 1/5
Ocena albumu: 3/5

CRAVITY  - Evershine
Love or Die to rockowa piosenka, która już od pierwszych sekund porywa swoją energią.
Podoba mi się również punkt kulminacyjny utworu.
Ocena singla: 3,5/5
Ocena albumu: 4/5

NCT Wish - Wish
Wytwórnia SM Entertainment stworzyła kolejną podgrupę NCT - tym razem mając na celu podbicie japońskiego rynku muzycznego.
Przypadł mi do gustu zwłaszcza zabawny teledysk zespołu.
Ocena singla: 3,8/5
Ocena albumu: 3/5

15 komentarzy:

  1. Niestety ten miesiąc był mega słaby ^^ osobiście wracam tylko do solo albumu Yugyeom'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też odniosłam takie wrażenie. Trzeba czekać na comeback NewJeans by uratowały kpop xD

      Usuń
  2. Jakoś nic tym razem mnie nie zauroczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka Moon Byul jest całkiem-całkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaje się, że angielskie trafiają do mnie o wiele lepiej ;)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  5. I don't know but this Babymonster release reminds me of Blackpink's Whistle especially the scene with the girl sitting on the Moon. I am not very impressed by them. I love recently TWICE releases and that disco vibe from them. :) TRI.BE song is important because it's last work of Shisandong tiger :(( r.i.p he made lots of jams in kpop. I don't like the song of LE SSEREFIM :/ the boy groups songs these month were good.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też trójka podoba się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam tak,jak moja córcia,te kobiece zespoły nie do końca mi odpowiadają 😉😁

    OdpowiedzUsuń
  8. One Spark jest spadkobiercą Feel Special, szkoda, że nie aż tak spektakularnym, ale zestawieniu z kilkoma innymi ostatnimi piosenkami Twice bardzo na plus.
    W sumie z wymienionych przez Cb piosenek najbardziej przypadło mi do gustu Love or Die ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze warto posłuchać czegoś nowego
    Pozdrawiam jak zawsze serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza faktycznie trochę Disneyowski klimat ma, ale jest bardzo monotonna

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się ostatnia propozycja :)

    OdpowiedzUsuń