sobota, 24 lutego 2024

11 rocznica bloga

Witajcie!

Dzisaj mija 11 rocznica mojego bloga. Ale ten czas leci...

 Na początku chciałabym pokazać Wam jaką piękną opaskę zrobiła Urszula97, właścicielka bloga niesfornedruty.

Oto ona


A tak prezentuje się na modelce - małej Hani :)

Niestety przegapiłam okrągłą dziesiątą rocznicę bloga i kompletnie nie mam pomysłu jak ma wyglądać ten post.
Zarzucę więc statystykami.
W ciągu 11 lat opublikowałam 225 postów oraz otrzymałam 1950 komentarzy.

Na koniec chciałabym przedstawić Wam teksty, z których jestem szczególnie dumna i do których zachęcam do przeczytania.

Odnoszę się w nim do kontrowersyjnej wypowiedzi Baekhyuna z 2018 roku

O tym, dlaczago fani tych zespołów się nie lubią

Polegają na wybraniu najlepszych kpopowych piosenek w danych kategoriach np. najlepszy solista, najlepszy album etc.
Powstały już 3 edycje podsumowania roku:

Serdecznie pozdrawiam moich czytelników! :)

22 komentarze:

  1. Witaj ♥
    Jaka śliczna modelka ;)
    Gratuluję 11 lat w blogosferze :D!
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!🤗
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  2. Modelka Hania prześliczna.
    Skoro rocznica, to życzę wytrwałości, systematyczności i konsekwencji w dalszym blogowaniu. Życzę kolejnych lat, następnych i następnych...
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji 11 rocznicy Życzę dużo sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje pięknej rocznicy ,Hania cudownie wygląda w tej opasce, miło mi.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję jedenastej rocznicy powstania bloga.
    Różowa opaska jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji urodzin bloga.
    11 lat to szmat czasu, więc życzę Ci dalszych owocnych postów i komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Wszystkiego Dobrego oraz kolejnych lat na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna opaska . Gratuluję rocznicy powstania błoga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hodně radostí a dalších let s blogem!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Modelka z niezwykłą gracją prezentuje nakrycie głowy w najpiękniejszym dziewczyńskim kolorze sezonu. 😍Gratuluję i życzę kolejnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  11. 11 lat - Piękny wiek...;o) Gratulacje...;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wizytę na moich stronkach. Jakie ścieżki przyprowadziły Cię do mnie?
    Miałam tylko zerknąć na Twoje strony, ale chyba zostanę na dłużej i postaram się zaglądać tutaj częściej.
    Będzie mi miło, jak również kiedyś zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana gratulacje i wszystkiego dobrego na kolejne roki❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ^^ wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Oby więcej takich rocznic ♥️

    OdpowiedzUsuń
  16. 11 lat to naprawdę kawał czasu. Życzę wszystkiego dobrego na kolejne lata. Mnóstwa pomysłów, wytrwałości i czego sobie zamarzysz :)
    Przepiękny prezent otrzymałyście. A modelka przeurocza :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego. Miłego dalszego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Modelka urocza i opaska piękna!
    Serdecznie gratuluję tak zacnej liczby lat na blogu i życzę dalszego zapału w blogowaniu i pełno radości z prowadzenia bloga 🎂😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Congratulations for your blog, for your work, and for all this years. This is a very good Anniversary. Have a great day!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna modelka 😍 gratuluję tylu lat blogowania 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Karolinko i życzę kolejnej 11 - tki. Bądź z nami jak najdłużej. Lubimy twoje posty. Hania śliczna i ma cudną opaskę. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  22. Super. 11 lat ma moja córka 😉😉😉 a modelkę masz śliczną. Dalszych wspaniałych lat w świecie blogosfery. Wszystkiego dobrego dla Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń