piątek, 9 sierpnia 2024

Recenzja Insane

 

Kang Soo Ah zostaje porwana w ciągu dnia i przewieziona do szpitala psychiatrycznego, w którym poddawana jest okrutnej przemocy. Kobieta zaczyna zapisywać w dzienniku ze szczegółami przerażające czyny, które mają tam miejsce. Rok później dziennikarz Na Nam Soo dostaje w ręce ów dziennik i próbuje odkryć prawdę o szpitalu psychiatrycznym.

Insane to koreański trzymający w napięciu do samego końca thriller. Plusem jest to, że nie przewidziałam zakończenia ani zwrotu akcji, choć  tu i ówdzie były pozostawione wskazówki naprowadząjące na nie. 
Zastanowiło mnie koreańskie prawo stanowiące, że osoba może być poddana leczeniu psychiatrycznemu w dość łatwy sposób.
Aktrzy spisali się świetnie, z zwłaszcza Kang Ye Won w roli Kang Soo Ah, która znakomicie odegrała desperację głównej bohaterki. Wtórował jej Lee Sang Yoon (znany z Liar Game), który wypadł bardzo naturalnie w roli dociekliwego dziennikarza. 
Dodajmy do tego przejmującą muzykę i dostaniemy produkcję wobec której ciężko przejść obojętnie. 
Film można obejrzeć na dramaqueen.
Ocena: 4,5/5

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy film. Lubię filmy o szpitalach psychiatrycznych, choć nie są
    łatwe w odbiorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że film mi mi się spodoba, chętnie obejrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie bardzo lubię wątki ze szpitalem psychiatrycznym, więc tym razem odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ,chociaż niezbyt lubię ta tematykę, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie thrillery, które trzymają w napięciu do samego końca 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie poruszają takie filmy, bo mam zajęcia w szpitalu psychiatrycznym... Nie wiem, czy uniosłabym ten film.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy temat, według mnie to przerażające, że można trafić do szpitala psychiatrycznego będąc zdrowym...

    OdpowiedzUsuń