czwartek, 1 sierpnia 2024

Recenzje piosenek - lipiec 2024

           Zapraszam do zapoznania się z kpopowymi piosenkami wydanymi w lipcu. Osobno oceniam promowanego singla, a osobno pozostałe utwory na płycie w skali od 0 do 5. 

Xdinary Heroes - LOVE and FEAR
LOVE and FEAR to dramatyczna rockowa piosenka, w której podoba mi się refren i gitarowa solówka Junhana.
Z kolei JooYeon i Jungsu świetnie radzą sobie wokalnie.
Ocena: 4/5

Taeyeon (SNSD) - Heaven
Heaven to dobrze wyprodukowana piosenka, której przyjemnie się słucha. Podchodzi ona pod klimat disco, ale unowocześniony. 
Ocena: 4/5

FT ISLAND - Serious
Serious to rockowy utwór, który jednak wydaje mi się słabszy od wydanego w ubiegłym miesiącu Burn it. Mimo wszystko piosenka jest chwytliwa, a wokal Hongkiego to miód na moje uszy.
Ocena singla: 4/5
Ocena albumu: 3,5/5

Dreamcatcher - VirtuouS
Dreamcatcher to girlsband, który przez ostatnie siedem lat przyzwyczaił słuchaczy do swojego rockowego brzmienia. Pierwsza część piosenki nie zachwyca, by następnie przy refrenie nabrać tempa.
Ocena singla: 4/5
Ocena albumu: 4/5

BABYMONSTER - Forever
BABYMONSTER wydało jedną z lepszych dla siebie piosenek, co nie znaczy, że jest ona jakoś szczególnie dobra. 
Utwór brzmi jakby było w niej  dwa różne kawałki. 
Ocena: 3/5

Stray Kids - Ate
Nie oczekiwałam wiele od Stray Kids, więc się nie zawiodłam, a nawet byłam przyjemnie zaskoczona. Chh CHk Boom to dośc ciekawa piosenka z elementami latynoskimi.
Ocena singla: 3/5
Ocena albumu: 3/5

Jimin (BTS) - Muse
Jimin ma specyficzną barwę głosu, którą jedni kochają, drudzy nienawidzą, Jeśli miałabym wybierać, zaliczyłabym się w bardziej do tej drugiej grupy. Do tego piosenka w ogóle nie zapada w pamięć.
Ocena singla: 2/5
Ocena albumu: 3/5

19 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoją znajomość muzycznych tematów. Nie znam tych piosenek ani wykonawców ale chętnie posłucham Twojego wyboru .Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Podane przez Ciebie dwa pierwsze single podobaja mi sie. Zachwycona jestem glosami wykonawcow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiss of life uratowały te wakacje Sticky :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Kompletnie zapomniałam o ich piosence :)

      Usuń
  4. Tym razem Heaven najbardziej wpadła mi w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heaven to taka zaskakująco miła piosenka do słuchania i uwielbiam creepy vibe teledysku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe piosenki, najbardziej spodobała mi się Heaven:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy utwór spodobał mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dreamcatcher has unique sound and I am so proud of them that they make rock genre as female group in South Korea. They're brilliant girls. Who's the girl 1:48 in Dreamcatcher music video? thank you

    OdpowiedzUsuń