niedziela, 4 sierpnia 2024

Recenzja Ujrzałem diabła

 Ostatnimi dniami oglądam mecze siatkarskie na Igrzyskach więc wybaczcie mi, że cały czas publikuję posty z recenzjami filmów. Ich obejrzenie trwa krócej niż przeczytanie książki dlatego jestem monotematyczna.

Po tym wyjaśnieniu zapraszam na recenzję "Ujrzałem diabła".

Keyong-cheol Jang to seryjny morderca. Pewnego dnia na swoją ofiarę wybiera młodziutką, atrakcyjną Se-yeon. Nie wie jednak, że jest ona żoną doskonale wyszkolonego agenta służb specjalnych Soo-hyeon Ki. Zdruzgotany śmiercią ukochanej, poprzysięga mordercy zemstę. Chce by oprawca cierpiał wielokrotnie bardziej niż jego ukochana... Nie zdaje sobie jednak sprawy, że role mogą się w końcu odwrócić...

Ujrzałem diabła to film wobec którego nie można przejść obojętnie i to nie tyllko dlatego, że występują w nim brutalne sceny przemocy. Jest to produkcja, która porusza czułą strunę oglądających -  nie sposób potępić działań Soo-heon Ki (w tej roli Byung Hun Lee znanyz z dramy Mr Sunbshine).
Ten koreański thriller opowiada o walce dobra ze złem. Jednakże czy zło można zwalczać złem i nie zamienić się w trakcie w potwora, którego chce się ukarać?
Aktorzy doskonale odegrali swoje role - Keyong-cheol Jang w roli seryjnego mordercy był tak przerażający i obrzydliwy, że każda scena z nim wywoływała we mnie dreszcze, a atmosfera filmu tak gęsta, że można ją było ciąć.
Ocena: 4,7/5

16 komentarzy:

  1. Uuu, to chyba nie dla mnie tym razem.
    Nie przepadam za aż tak brutalnymi scenami w filmie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zbyt brutalny ten film jak dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym obejrzeć ten tytuł, kiedyś oglądałam sporo horrorów, brutalne filmy i gore też się przewijały. Teraz sięgam po lżejsze tytuły ale od czasu do czasu dobrze obejrzeć coś przejmującego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie. Też oglądam siatkarskie zmagania.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem czy to film dla mnie ale może warto gdy w końcu może dobro wygrywa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy podołam brutalnym scenom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię takie posty o filmach bo zawsze można poznać tytuł dobrego filmu

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie dla mnie, chyba to zbyt brutalny film :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie filmy ,zwlaszcza gdy zakonczenie moze okazac sie zaskakujace.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mocno. Tematyka mroczna, ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fanką obrzydliwych i brutalnych scen nie jestem, ale sama fabuła nawet mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa recenzja ale chyba nie dam rady tego obejrzeć. Ale tu się działo ostatnio jak mnie nie było. A mówisz że mało publikowałas 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skupiłam się na publikowaniu głównie recenzji filmów bo zajmują mniej czasu niż dramy i czytanie książek :)
      Teraz jak skończyły się Igrzyska, będzie większe urozmaicenie bo mam czas.
      Z niecierpliwością czekam na Twoje posty! :)

      Usuń
  13. Good trailer thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń