środa, 3 lipca 2024

Recenzja Balerina

 

Wykwalifikowana ekspertka posiadająca niecodzienne umiejętności radzenia sobie z problemami Okju (Jong-seo Jun) odbiera telefon od przyjaciółki Min-hee (Yo-rim Park), która prosi o szybkie spotkanie. Gdy po dotarciu do jej mieszkania znajduje liściķ z prośbą o zemstę, odkrywa też, że Min odebrała sobie życie. Denatka pozostawiła jednak wskazówkę, więc Oku podąża za nią, próbując dociec przyczyny samobójstwa. Tak trafia na Choia (Ji-hoon Kim), średniego szczebla narkotykowego dilera, który handluje też żywym towarem... a dla zabawy odurza młode kobiety, gwałci, nagrywając kompromitujące filmiki, po czym je szantażuje.

Jest to film akcji, w którym głownym motywem jest zemsta. 
Główna bohaterka pracowała w firmie ochroniarksiej, stąd jej niepospolite umiejętności walki.
Podobały mi się sceny akcji; była niezła jadka i krew lała się strumieniami.
Mi to nie przeszkadzało, ale wiem, że niektórzy nie lubią tak drastycznych ujęć.
Ocena: 3/5

3 komentarze:

  1. O, to coś dla mnie. Lubię takie filmy. Dzięki za podpowiedź🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie chyba jednak zbyt drastyczny ;) Za dużo już naoglądałam się przemocy w filmach, teraz wolę spokojniejsze klimaty.

    OdpowiedzUsuń